Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Nu er jeg i Kbh. og har fået lyst til en gang sushi.

Hvor er de bedste sushi steder I Kbh. når man tænker value for money-wise. :P

Skrevet

F.eks. Selfish i Elmegade... Super kvalitet, gode priser, men ikke de mest prangende lokaler :)

Skrevet

når man tænker value for money-wise. :P

Du glemte vist at spørge om det er med eller uden wasabi, og om soya koster ekstra :D

Skrevet

Spock har ret: Selfish i Elmegade er i særklasse.

Skrevet

stick n sushi er ok - men de er alt for dyre ifht kvaliteten for den er standard... 

don don sushi er ok - den er billig... men den er også i en discount udgave... det er ikke fordi den er dårlig eller noget... den er bare ikke..... super... 

selfish på nørrebro - enig... amazing... 

ellers så er der running sushi flere steder i KBH.... det er value for money hver gang... især great china over for tivoli (eller det var den da i hvert fald sidst jeg var der) 

Skrevet

Nu er jeg i Kbh. og har fået lyst til en gang sushi.

Hvor er de bedste sushi steder I Kbh. når man tænker value for money-wise. :P

Denne restaurant ligger lidt udenfor KBH men er ret godt :D

http://www.izumirestaurant.dk/

Undgå sushi stederne på Vesterbro, jeg synes ikke de gode.

Skrevet

Er du klar til at spende? Så tag ind til Tivoli Kongres center hotellet, tag elevatoren op på øverste etage og spis sushi i sticks'n'sushi med Københavns bedste udsigt. Bagefter gå i cocktailbaren, snup en gyngesiddeplads og bestil en 100,- cocktail som til gengæld holder i en mindst en time. Måske er du heldig og scorer en lækker mand. :D

Skrevet

Er du klar til at spende? Så tag ind til Tivoli Kongres center hotellet, tag elevatoren op på øverste etage og spis sushi i sticks'n'sushi med Københavns bedste udsigt. Bagefter gå i cocktailbaren, snup en gyngesiddeplads og bestil en 100,- cocktail som til gengæld holder i en mindst en time. Måske er du heldig og scorer en lækker mand. :D

Jeg har spist der og husker de havde samme prisniveau som de andre Sticks'n'Sushi steder.

Jeg synes deres cocktails var tyndt, men udsigten er udmærket :D

Skrevet

Du glemte vist at spørge om det er med eller uden wasabi, og om soya koster ekstra :D

Eller et glas saftevand :D :D :D

Skrevet
  • Author

Tak for svar folkens. Det gik pludselig stærkt med en frokostdate med en dejlig mand, så fik slet ikke kigget her i tråden. Jeg må prøve nogen af stederne næste gang jeg er i Kbh.

Skrevet

Sushiya i Tórshavnsgade på islandsbrygge er et rigtigt godt bud. Www.sushiya.dk

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.