Hop til indhold
Miza

Sushi

Recommended Posts

Guest Spock

F.eks. Selfish i Elmegade... Super kvalitet, gode priser, men ikke de mest prangende lokaler :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

stick n sushi er ok - men de er alt for dyre ifht kvaliteten for den er standard... 

 

don don sushi er ok - den er billig... men den er også i en discount udgave... det er ikke fordi den er dårlig eller noget... den er bare ikke..... super... 

 

 

selfish på nørrebro - enig... amazing... 

 

ellers så er der running sushi flere steder i KBH.... det er value for money hver gang... især great china over for tivoli (eller det var den da i hvert fald sidst jeg var der) 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu er jeg i Kbh. og har fået lyst til en gang sushi.

Hvor er de bedste sushi steder I Kbh. når man tænker value for money-wise. :P

 

Denne restaurant ligger lidt udenfor KBH men er ret godt :D

 

http://www.izumirestaurant.dk/

 

Undgå sushi stederne på Vesterbro, jeg synes ikke de gode.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er du klar til at spende? Så tag ind til Tivoli Kongres center hotellet, tag elevatoren op på øverste etage og spis sushi i sticks'n'sushi med Københavns bedste udsigt. Bagefter gå i cocktailbaren, snup en gyngesiddeplads og bestil en 100,- cocktail som til gengæld holder i en mindst en time. Måske er du heldig og scorer en lækker mand. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er du klar til at spende? Så tag ind til Tivoli Kongres center hotellet, tag elevatoren op på øverste etage og spis sushi i sticks'n'sushi med Københavns bedste udsigt. Bagefter gå i cocktailbaren, snup en gyngesiddeplads og bestil en 100,- cocktail som til gengæld holder i en mindst en time. Måske er du heldig og scorer en lækker mand. :D

 

Jeg har spist der og husker de havde samme prisniveau som de andre Sticks'n'Sushi steder.

Jeg synes deres cocktails var tyndt, men udsigten er udmærket :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du glemte vist at spørge om det er med eller uden wasabi, og om soya koster ekstra :D

 

Eller et glas saftevand :D :D :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for svar folkens. Det gik pludselig stærkt med en frokostdate med en dejlig mand, så fik slet ikke kigget her i tråden. Jeg må prøve nogen af stederne næste gang jeg er i Kbh.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...