Hop til indhold
Jasmin

Man bliver så glad....

Recommended Posts

en glædespiges reflektioner kap 4 var jo ikke den fedeste læsning....  men jeg har haft et par vagter siden... 

jeg har fået et hav af PBer og mails siden kap 4 der alle har spurgt hvorfor jeg ikke stopper eller som har tilkendegivet deres forståelse for hvis jeg ikke havde lyst til at være med mere når der er gæster der behandler pigerne (mig) sådan.... 

men hvorfor er det så jeg har lyst til at være med stadigvæk.... og hvorfor trods alt en positiv overskrift.... 

jo... ser i....  jeg har lige haft en gæst (surprise) 

han skrev en sms for at booke en tid... han var høflig, beleven... han bekræftede aftalen... og han dukkede op til aftalt tid...... det gør 90 % af kunderne så det er godt nok svært at være ked af den statistik... 

det er den første happy-ting der vægter tungt på vægtskålen... 

dernæst... han var ualmindelig sød... og ualmindelig charmerende og han gav mig et skønt smil da han ankom og det var virkelig-super-fræk sex... plaskvådt og meget svedende lækker sex... 

det er oplevelser som ham jeg er her for... det er smil som hans jeg glæder mig til, det er orgasmer som dem han gav mig jeg giver mig hen for.... 

det er den anden happy-ting der vejer riiiiiiiiiiiiiiiigtig tungt i skålen... 

og da vi var færdige efter den halve time han havde booket mig - så lå vi og snakkede i 30-35 minutter hvor hans mega fede humor og totalt udadvendte facon fik mig til at le og grine og hygge mig og blive rigtig glad i låget

det er den 3 happy ting der virkelig tæller meget.... at mine gæster normalt er super søde og varme.... 

bottom line er.... vi piger vi møder idioterne, sociopaterne og hvis vi er uheldige også psykopaterne.... men 99% af vores gæster er høflige belevne og venlige og søde... og fremfor alt - helt normale

og en procentdel af dem er tillige som ham jeg lige har mødt.... ret så lækker, sjov, dejlig, humoristisk og et skide godt knald jeg håber kommer retur!! :)

den procentdel som ham opvejer så mere end rigeligt de dårlige oplevelser..... og hvis man spørger mig - så skal der faktisk kun en af hans type til at opveje et helt par stykker af ham fra kapitel 4.... for det er så meget nemmere at blive glad end det er at blive ked af det når det kommer til stykket :)

og det er så meget sjovere at huske på de dejlige fyre end på kikserne.... 

derfor bliver jeg (man) ikke stoppet af en dårlig oplevelse selv om den virkelig er dårlig.... 

Redigeret af Jasmin

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Flot og meget interessant indlæg.

Af ren nysgerrighed har jeg et spørgsmål omkring nedenstående

og da vi var færdige efter den halve time han havde booket mig - så lå vi og snakkede i 30-35 minutter hvor hans mega fede humor og totalt udadvendte facon fik mig til at le og grine og hygge mig og blive rigtig glad i låget

Umiddelbart lyder det jo til, at du gerne tillader dig at nyde lidt gratis tid sammen med gæsterne, når den betalte stund er overstået.  Spørgsmålet er således:  Hvorledes håndtere du det i praksis ?

Det kan vel hurtigt udvikle sig til en tidsrøver hvis det mere er regelen end undtagelsen eller ?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Umiddelbart lyder det jo til, at du gerne tillader dig at nyde lidt gratis tid sammen med gæsterne, når den betalte stund er overstået.  Spørgsmålet er således:  Hvorledes håndtere du det i praksis ?

Det kan vel hurtigt udvikle sig til en tidsrøver hvis det mere er regelen end undtagelsen eller ?

Jeg formoder at han ikke betalte for overtid/ hygge-snakken hos Jasmin ? Hos mange steder kan man ikke gå ret meget over tiden, så hygge-snakken foregår indenfor den booked tid. Men hos P/D er det nok op til pigen at styre tiden. 

Kunne det tænkes at gæsterne fremover forventer gratis hyggesnak ?

Redigeret af Nille

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jeg formoder at han også betalte for 30 min hygge-snak eller var det gratis ? Kunne det tænkes at gæsterne fremover forventer gratis hyggesnak ?

Det kan selvfølgelig sagtens tænkes, at han efterfølgende måtte til lommerne igen, og så er mit spørgsmål næppe så interessant med mindre der så i disse situationer kan  opstå uenighed omkring betaling af ekstra tiden.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg formoder at han også betalte for 30 min hygge-snak eller var det gratis ? Kunne det tænkes at gæsterne fremover forventer gratis hyggesnak ?

Vi kan som gæster hos en GP ikke forvente noget som vi ikke har betalt for....Hvis en GP vælger at hygge snakke er det vel fordi der har været kemi til det  :-P , men absolut ikke noget alle og en hver kan forvente....

Del dette indlæg

Link til indlæg

Vi kan som gæster hos en GP ikke forvente noget som vi ikke har betalt for....Hvis en GP vælger at hygge snakke er det vel fordi der har været kemi til det  :-P , men absolut ikke noget alle og en hver kan forvente....

Hvad betaler man for ? nogle gæster vil kæle og snakke mens andre vil bare have udløsning... så er dem midt i mellem som vil have GFE en blanding af det hele :P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvad betaler man for ? nogle gæster vil kæle og snakke mens andre vil bare have udløsning... så er dem midt i mellem som vil have GFE en blanding af det hele :P

Du betaler vel for den time du har købt  :-P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Jasmin.

Dejlig positiv historie, ovenpå den tidligere gyserfortælling....

Som kommentar til en tidligere tråd om gfe, er dette vel netop definitionen på ægte gfr, at man kan hygge og snakke og lade tiden løbe.

Jeg må vist start få arrangeret et møde i København, så jeg kan besøge dig igen ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

jamen det er meget let at håndtere i praksis.... 

hvis jeg ved at jeg har tid til at hyggesnakke - så bliver jeg bare liggende.... og så snakker vi... og hvis jeg ved at jeg har god tid - så lader jeg fyren fortælle lige så meget han har lyst :) 

jeg booker aldrig særlig tæt for det er ikke sjovt.... men skulle der kun være 30 min fra en gæst til den næste - så spørger jeg ganske enkelt om gæsten vil have et bad når jeg ved at der ikke er tid til mere snak - for så er det en helt automatiske showstopper :) 

og det må hjertens gerne udvikle sig til en tidsrøver hvis jeg ikke har booket nogen tæt på... det er da meget hyggeligere at ligge og snakke med en man har god kemi med, en det er at vente alene *gg*

det med tid er ikke min store bekymring med mindre jeg ved der kun er 30 min imellem..... det er nok til at der ikke er stress på af nogen art men samtidig ikke nok til at gæsten får mere end gæsten har betalt for

hvis man forventer noget ud over det man har betalt for bliver man slemt skuffet.... det er aldrig smart at tage noget for givet :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jasmin

Det var da et dejligt, enkelt og ligetil svar.  Jeg er ligeledes ganske overbevist om, at de gæster der oplever disse noget mere "løse" rammer værdsætter det, og får en følelse af, at hos dig oplever de noget ganske unikt, for unikt er det i forhold til branchen generelt.

Sommerkram

Blue

p.s.

Uha, nu vælter det nok ind med kontakter, fra alle dem der har læst tråden. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...