Hop til indhold
Guest Michelangelo

Yoga

Recommended Posts

elsker den hvor katten kravler rundt og bliver der lige meget hvilken stilling hun skifter til :) 

 

minder mig om hjemme i min seng - lige meget hvor meget jeg vender mig - så flytter katten bare med rundt så den ligger øverst 

Del dette indlæg


Link til indlæg

elsker den hvor katten kravler rundt og bliver der lige meget hvilken stilling hun skifter til :)

 

minder mig om hjemme i min seng - lige meget hvor meget jeg vender mig - så flytter katten bare med rundt så den ligger øverst 

Kender det  :lol: Men her er det kun pigerne - Hankatten smider sig som regel i fodenden (kender åbenbart sin plads)  :lol: Undtagen i vinter - troede jeg skulle sove alene - Vågnede med åndenød og trykken for brystet - Det var et styk 12 kgs grå huskat, der syntes han ville prøve pigernes plads på brystkassen - Han RØG UD i natten, der var alligevel ingen frost, der gjorde at han skulle sove inde  ;)

 

An2n

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...