Jasmin 8533 Skrevet 24. Juli, 2014 elsker den hvor katten kravler rundt og bliver der lige meget hvilken stilling hun skifter til minder mig om hjemme i min seng - lige meget hvor meget jeg vender mig - så flytter katten bare med rundt så den ligger øverst 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 24. Juli, 2014 Det er jo helt forståeligt... et bevægeligt klatre træ, er da lige sagen for en kat Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
an2n 50854 Skrevet 25. Juli, 2014 elsker den hvor katten kravler rundt og bliver der lige meget hvilken stilling hun skifter til minder mig om hjemme i min seng - lige meget hvor meget jeg vender mig - så flytter katten bare med rundt så den ligger øverst Kender det Men her er det kun pigerne - Hankatten smider sig som regel i fodenden (kender åbenbart sin plads) Undtagen i vinter - troede jeg skulle sove alene - Vågnede med åndenød og trykken for brystet - Det var et styk 12 kgs grå huskat, der syntes han ville prøve pigernes plads på brystkassen - Han RØG UD i natten, der var alligevel ingen frost, der gjorde at han skulle sove inde An2n 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Michelangelo Skrevet 26. Juli, 2014 http://www.frequency.com/video/sometimes-you-just-want-to-video/167475902/-/Facebook Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg