Guest Smuk Enlig Mor Skrevet 24. Juli, 2014 Mja... Er faktisk rigtig ked af, at jeg er nødt til at skrive denne tråd, men der er åbenbart nogen herinde, der ikke forstår ordet "diskretion"... Jeg er i den forgange uge blevet bekendt med, at flere forsøger at lokke min nøjagtige lokation, mit præcise navn ect., ud af nogle af mine elskere. Dette er IKKE acceptabelt og det skal stoppe NU! Ønskede jeg, at alle og enhver skulle være bekendt med, hvem jeg er - udover Smuk Enlig Mor - havde jeg valgt at skrive det i min profil! I ved sikkert godt, hvem I er, og I skal stoppe! Til alle andre der måske ligger inde med spørgsmål om dette eller hint - tag direkte kontakt til mig, da jeg er den der kan svare bedst og den eneste der bør svare. Alle andre nysgerrige mails fra jer til mine elskere bliver nemlig videresendt til mig fremover. Respekt er nøgleordet!!! Venligst MEN bestemt - SEM 26 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 24. Juli, 2014 Tja, det er en yndet sportsgren for en del mænd. Det er sket før at pigers identitet er blevet offentligjort. Nogle gange har mistæderne udfoldet endog meget stor kreativitet, arbejdet i grupper m.m for at finde oplysningerne, som de skal bruge - til hvad? Min fornemmelse, og det står helt for min regning, er at det er små mænd, med begrænsede resourcer, der keder sig. Den type mænd tror jeg du, og andre af dette forums diskrete og kloge piger, frasorterer i jeres udvælgelse af mænd, der får lov at besøge jeg, og dermed får de følsomme oplysninger. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HenrikDK 272 Skrevet 24. Juli, 2014 Ja, det er sgu ikke OK. Det er pigernes eget valg hvad de fortæller og til hvem, og det må man sgu respektere! 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lucky69luke 462 Skrevet 24. Juli, 2014 Hej dejlige SEM, Nu er jeg jo en af de heldige der værdsætter at være blandt de af dig udvalgte! Jeg tror du ved dit omhyggelig valg af kunder har godt greb om din diskretion;-) Det kunne ALDRIG falde mig ind at videregive dine fortrolige private oplysninger, Når du har valgt privat/diskret og specifikt udbedt dig diskretion !! Dette forventer jeg faktisk og ser at de fleste herinde respektere ... Men ikke alle! Til dem der stadigt ikke fatter en lyde af det hele HOLD OP ......og......FÅ ET LIV!!! Vigtigst af alt... STOP med at ødelægge det for andre .. Der har et liv de værner om, Luke NB SEM har ikke fået nogen forespørgsels og tror Helle ikke de komme nu ;-) 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aros Skrevet 24. Juli, 2014 Jeg forstår ikke de mænd der søger efter pigernes privatliv på den måde eller når de på andre måder søger og higer efter at komme tæt på pigerne. De må mangle noget i deres liv, ganske enkelt kvindelig kontakt på normal vis gætter jeg på. Ellers ville de ikke opføre sig sådan. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 24. Juli, 2014 Det er tragisk at der findes mennesker med så lidt indhold i deres liv. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Spock Skrevet 24. Juli, 2014 Patetisk, ynkeligt, respektløst og dumt... Godt at du reagerer, SEM - trist at der skal hældes malurt i bægeret af sådan nogle mentalt mindrebemidlede tåber.... forhåbentligt fatter de at den dør er lukket nu! Spock 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Montezi 3327 Skrevet 24. Juli, 2014 Små ynkelige mandslinge... Søg hjælp I skøre kugler 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 24. Juli, 2014 Til de mænd der snager på den måde: Lav dog en aftale med SEM, eller vedkommende som I nu så inderligt ønsker disse informationer omkring. Der er ikke noget der er lettere! Få informationen direkte fra kilden !! Men det kræver selvfølgelig at I har nosser nok til at tage kontakt til pigen, og det er vel lige nøjagtig der skoen trykker!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 24. Juli, 2014 Man undres - og væmmes !! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 24. Juli, 2014 væmmes ja... forarges - helt sikkert... ærges... til jeg er grøn i hovedet.... bekymres - MEGET!!! undres??? overhovedet ikke.... 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Miza 988 Skrevet 24. Juli, 2014 Til de mænd der snager på den måde: Lav dog en aftale med SEM, eller vedkommende som I nu så inderligt ønsker disse informationer omkring. Der er ikke noget der er lettere! Få informationen direkte fra kilden !! Men det kræver selvfølgelig at I har nosser nok til at tage kontakt til pigen, og det er vel lige nøjagtig der skoen trykker!! Hvem ved om ikke dette er forsøgt og hun har afvist kontakten, måske på grund af mavefornemmelse eller respektløshed? Ordet psykopat popper op i mit hoved. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nordjyde 24 Skrevet 24. Juli, 2014 Man ønsker selv diskretion, men forsøger at finde tilsvarende oplysninger om andre.... Jeg fatter det ikke!!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ThorsHammer 519 Skrevet 24. Juli, 2014 Lav dog en aftale med SEM, eller vedkommende som I nu så inderligt ønsker disse informationer omkring. Få informationen direkte fra kilden !!Men det kræver selvfølgelig at I har nosser nok til at tage kontakt til pigen, og det er vel lige nøjagtig der skoen trykker!! Mon ikke det snarere handler om, at man ikke har pengene til at få pigen på markedsvilkår og i stedet planlægger at stå nogle meter fra hoveddøren og spille lommebillard, mens fantasierne kører for det indre blik? Fuldstændig som i "Manden på risten" af Carl Alstrup, hvor "hovedpersonen" pga. pengenød hver aften og nat står på risten uden for Restaurant Wivel for at opfange de dejlige dufte af mad og fantasere om "Bordeaux og Bourgogne": "Jeg får aldrig andet end duften, men af den kan man godt bli' mæt".... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 24. Juli, 2014 Det er satme dårlig stil! Og respektløst overfor SEM. Jeg forestiller mig der er nogen der får et "power trip" ud af at have denne information, som ellers er "fortrolig". Administrator burde banne alle brugere der har brugt deres profil til dette formål. De hører ikke hjemme her efter min mening. Så rapportér alle henvendelser og PM af denne karakter til Admin. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 3307 Skrevet 24. Juli, 2014 Har også oplevet, at få PB, når jeg har skrevet en anmeldelse, med alverdens spørgsmål om pigen. Både af intim karakter og personligt. Jeg besvare aldrig den slags henvendelser. Og vil kraftig opfordre andre til, heller ikke at gøre det. Selv om man syntes det er små og ubetydelige oplysninger man giver, er der jo nogen som kan lægge "puslespil" , når de får nok små brikker at gøre med, kan de få et fuldkommen billede frem, som kan misbruges. Så pas på vores "piger" skriv ikke mere end der kan læses på deres hjemmeside, hverken i anmeldelser eller i PB, den RESPEKT skylder vi dem. Pite PS: I sidste ende kan det jo også føre til, at det er dig selv, der bliver "kendt" og dermed kan udsættes for pres. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 24. Juli, 2014 Hvem ved om ikke dette er forsøgt og hun har afvist kontakten, måske på grund af mavefornemmelse eller respektløshed? Ordet psykopat popper op i mit hoved. Jo der er helt sikkert nogle der har forsøgt via den vej, men her kan pigen trods alt styre slaget. Dem der - ud over pigen selv - giver oplysninger videre ud over det der står i hendes annonce er bare for meget! Jeg håber virkelig at dem der bliver kontaktet på den måde blankt afviser at give disse oplysninger videre. I sidste ende kan det jo bevirke at pigen lukker og slukker af hensyn til hendes privatliv, og så står vi andre der med bukserne nede om benene (undskyld den direkte sammenhæng mellem virkelighed og talemåden ) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 24. Juli, 2014 Mon ikke det snarere handler om, at man ikke har pengene til at få pigen på markedsvilkår og i stedet planlægger at stå nogle meter fra hoveddøren og spille lommebillard, mens fantasierne kører for det indre blik? Fuldstændig som i "Manden på risten" af Carl Alstrup, hvor "hovedpersonen" pga. pengenød hver aften og nat står på risten uden for Restaurant Wivel for at opfange de dejlige dufte af mad og fantasere om "Bordeaux og Bourgogne":"> "Jeg får aldrig andet end duften, men af den kan man godt bli' mæt".... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Michelangelo Skrevet 24. Juli, 2014 Jeg synes også at det der foregår, er helt uacceptabelt, helt sikkert. Derimod er jeg ikke så sikker på at chikaneriet stopper pga. en tråd som denne. Faktisk tror jeg at det kan blive værre. Hvis man vil stoppe den slags ting, tror jeg det er bedst med diskret, koordineret indsats. Samarbejde med Admin ville være en god ting. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 24. Juli, 2014 Stiller mig op i køen og tager stærkt afstand fra den beskrevne adfærd. Når det så er sagt, må jeg desværre også konstatere, at det indimellem kniber med fortroligheden på EG i andre sammenhænge. Sørgeligt men sandt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 24. Juli, 2014 Hvor er det godt at der er "sladrehanke" ude i krogene, -må da også have været dybt mærkeligt for dem at blive spurgt til om dig, -hvis de vil vide noget og er interesseret, -kan de jo bare kontakte dig? Syntes de burde tænke sig om og skære mellemmanden væk.... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Oldingen 66 Skrevet 24. Juli, 2014 Sørgelig og bekymrende udvikling!....heldigvis er jeg sikker på at de nøje udvalgte herrer som har besøgt den dejlige SEM aldrig ville drømme om at videregive oplysninger. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 24. Juli, 2014 Sørgelig og bekymrende udvikling!....heldigvis er jeg sikker på at de nøje udvalgte herrer som har besøgt den dejlige SEM aldrig ville drømme om at videregive oplysninger. Du har for meget tillid til dine med-mænd .... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg