Hop til indhold

Arnborg

Featured Replies

Skrevet

Hej,

Nogen med erfaring fra dette sted? Jeg var der for 3 års tid siden og sagde til mig selv at jeg aldrig ville komme der igen. Nu har de så fået nye piger så overvejer at give det et skud igen, men vil lige høre andres mening inden.

http://side6.dk/resultatside/?q=5319

Skrevet

Hej,

Nogen med erfaring fra dette sted? Jeg var der for 3 års tid siden og sagde til mig selv at jeg aldrig ville komme der igen. Nu har de så fået nye piger så overvejer at give det et skud igen, men vil lige høre andres mening inden.

http://side6.dk/resultatside/?q=5319

Hejsa

Jeg var der sidste sommer og havde en dejlig oplevelse, har også været der i år, men gik igen da pigen ikke tændte mig,

da hun ikke var til 69. Stedet er jo rent og pænt og diskret.... så prøv det, du kan jo altid går hvis pigerne ikke tiltaler dig.

Skrevet

Hej,

Tør ikke anbefale noget, men kan se at Brenda og Viktorie er tilbage på Sejbækvej igen - men om de pendler frem og tilbage har jeg ingen ide om.

Skrevet
  • Author

De piger der er der nu hedder Jennifer og Sandra. Billederne af Jennifer er helt sikkert taget i arnborg. Jeg tror jeg tager chancen i næste uge og vender tilbage.

Tak for det gutter

Skrevet

.jeg har været der for ganske nylig. Totalt uinteresret pige og lige pludslig stod hendes pimp og bankede hårdt på døren selv om dwr var 10 tilbage træls at han stod og ventede udenfor døren det blev uden afslutning kunne slet ikke finde gejsten igen kan kun sige JEG kommer der aldrig igen

Skrevet
  • Author

Var det Jennifer eller Sandra du besøgte?

Skrevet
  • Author

Nu har jeg lige været der.

Der var 2 sorte piger som præsenterede sig som Sandra og Jennifer.

Jennifers alder skal nok passe Sandra er nok lidt ældre. Jeg tog Jennifer og valgte Dansk til 600 da hun ikke virkede så engageret. Hun er meget lille og ved første øjekast tvivlede jeg faktisk på om hun var gammel nok.

Det er nu ikke et sted jeg vil anbefale. Og søger selv andre steder næste gang.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.