Hop til indhold
Ejlersen

En kedelig Århushistorie

Recommended Posts

Jeg var fattig på penge men rig på stådreng den Tirsdag for et par uger siden hvor jeg besøgte stedet her http://side6.dk/resultatside/?q=Joyce

 

Jeg havde før været for forbi hvor jeg fik en ganske god behandling til en ret så fornuftig pris........ Men IKKE denne Tirsdag

 

Jeg skal måske lige starte med at sige at den pige, eller nærmere kvinde der modtog mig, helt sikkert ikke var en af dem på billederne.

Kvinden var ganske vist mørk, men hun var også temmelig kraftig af bygning.

 

Men nu var jeg som sagt ret så liderlig så jeg tog chancen.

 

Jeg blev som nævnt modtaget af en stor barmfager mørk kvinde der snakkede meget dårligt engelsk, og hun så ikke ud til at være i specielt godt humør.

Jeg blev spurgt om hvad jeg kunne tænke mig og blev derefter bedt om at tage tøjet af og vente..

 

Stedet er småt, og efter min mening ret så snusket og så lugtede der faktisk ramt af fisk. Dette er ikke ment som en morsomhed!

 

Så kom kvinden, hvis navn jeg ikke lige fik fat i, tilbage og planen var at vi skulle starte ud med en gang fransk til hende. Jeg var dog i mellemtiden kommet på andre tanker, og godt for det.

Skamlæberne på kvinden var på størrelse med stænklapperne på en scania vabis, og jeg havde ærlig talt mistet lysten..

 

Hun gik derfor lige til at give mig et blowjob som virkede som om det bare skulle overstås. Ikke særligt ophidsende.

 

Nu var vi kommet dertil hvor det bare skulle overstås for mit vedkommende, så hun røg o på alle 4 og jeg kørte den af i hende indtil jeg kom. Hurtigt i tøjet og ud af døren..

 

 

Formålet med denne anmeldelse er blot at sige at der på stedet her er virkelig stor forskel på kvaliteten. Jeg havde været forbi før hvor oplevelsen var tæt på top, og så denne gang hvor man nærmest mister lysten..

 

Så hvis du påtænker et besøg her vil jeg anbefale dig at se stedet an, og helt sikkert tjekke hvem der er på vagt ved selvsyn..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros

Stedet har mange dårlige anmeldelser på sig. Jeg har selv været der og kommer der ikke igen.

Du skulle være gået igen :). Hun var i dårligt humør fra starten af, og hun levede vist heller ikke op til de forventninger om udseendet du havde. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Stedet har mange dårlige anmeldelser på sig. Jeg har selv været der og kommer der ikke igen.

Du skulle være gået igen :). Hun var i dårligt humør fra starten af, og hun levede vist heller ikke op til de forventninger om udseendet du havde.

 

 

Som " sælger " Vil jeg gerne sige at det ville være bedst at gå hvis i ikke tænder på mig .

Det kan være meget op af bakke ,at forsøge at give en god oplevelse til en der egentlig ikke har lyst til mig.

 Jeg vil hellere at i er ærlige og siger at jeg ikke lige er hvad i søger.

Det er bedst for begge parter.

Ikke dermed sagt at det var det eneste problem på det sted, det skulle ikke gerne lugte af fisk,,,, eller andet ubehageligt,,,,

Kender ikke hverken stedet eller pigen så min kommentar er helt generel.

 

Knus Susanne

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som " sælger " Vil jeg gerne sige at det ville være bedst at gå hvis i ikke tænder på mig .

Det kan være meget op af bakke ,at forsøge at give en god oplevelse til en der egentlig ikke har lyst til mig.

 Jeg vil hellere at i er ærlige og siger at jeg ikke lige er hvad i søger.

Det er bedst for begge parter.

Ikke dermed sagt at det var det eneste problem på det sted, det skulle ikke gerne lugte af fisk,,,, eller andet ubehageligt,,,,

Kender ikke hverken stedet eller pigen så min kommentar er helt generel.

 

Knus Susanne

 

 

tak susanne…..

 

for det er lige netop det som sagen nogen gange drejer sig om…. der er en serviceydelse der bliver solgt og købt …. og noget der bliver forventet i forhold til annoncen.

 

derfor skal det også helst hænge lidt sammen …. billeder, beskrivelse osv.  præcis som når man køber en anden varer ….(ked af at bruge det udtryk om men det er jo lidt sådan det er …. sorry...)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du har ret, jeg sælger en oplevelse, eller en varer, men det der gør den speciel er at køber også skal være med til at gøre den til noget super godt.

Det sker ikke hvis han egentlig bare er for høflig til at gå igen, jeg er en af de piger der fylder år hvert år GG så er efterhånden blevet 49 år det er ikke alle der tænder på en halvgammel kone S så er det sgu da bedre at sige at man søger en yngre.

Knus Susanne.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Du har ret, jeg sælger en oplevelse, eller en varer, men det der gør den speciel er at køber også skal være med til at gøre den til noget super godt.

.

 

Nemlig, så enkelt kan de siges. Bravo Susanne.

 

PS. 49 er stadig ung ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros

Nu må du stoppe med det fedteri næsten hver gang du ser et kvindeligt indlæg ;):D

49 så er man ikke ung og der er intet i vejen med at have en moden alder. ;)

Susanne har den rette indstilling, ingen kan være i tvivl om det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...