Hop til indhold

Thaimassage med massage af prostata

Featured Replies

Skrevet

Nu har jeg efterhånden benyttet mig af Nina Thaimassage i Århus mange gange, og er blevet ret vild med, at blive stimuleret bagi samtidig med en god spiller. Mit spørgsmål er derfor, om man kan finde noget tilsvarende i københavn og omegn?

Skrevet

Hvad med Tantra? Jeg ved meget lidt om det, men kan det ikke være det samme som prostata massage? Hvis ja, så er det bare at søge efter tantra massage  :-P

Skrevet

Hvad med Tantra? Jeg ved meget lidt om det, men kan det ikke være det samme som prostata massage? Hvis ja, så er det bare at søge efter tantra massage :-P

Tantra er meget forskellig fra en udøver til en anden.

Prostata massage kan indgå, men gør det ikke altid. Tantra massage er en, skal vi kalde det, intuitiv massage, hvor massørens humør, dagsform, forbindelsen mellem jer samt dine reaktioner, alle er faktorer der bestemmer hvad massagen indeholder.

Man kan også kalde det forventningernes og overraskelsernes massage. Det er som at date en irsk pige. Man ved aldrig helt hvad der sker :)

Redigeret af Aarhuselsker

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.