Hop til indhold

Hedebølge

Featured Replies

Skrevet

Hold da op en varme. Orrker ingenting.... Der må virkelig være tomt rundt hos pigerne. Gad vide hvor mange % de har ivarmen sammetignet med en vinterdag?

Skrevet

ahaaaaahahahaha -- er du vimmer.. varmen går lige i nødderne på de herre.. tror aldrig der har været så meget for pigerne som nu... kan høre det rundt omkring -- gp er i høj kurs i disse dage..

Skrevet

ahaaaaahahahaha -- er du vimmer.. varmen går lige i nødderne på de herre.. tror aldrig der har været så meget for pigerne som nu... kan høre det rundt omkring -- gp er i høj kurs i disse dage..

Nemlig !

Desværre ferierer jeg på landet i øjeblikket, langt fra den vante klinik. Var inde i den lokale provinsby i går og måtte tvinge mig selv til at være diskret i blikket på gågaden og hele tiden tænke på at det var kvinder i kød og blod der gik omkring mig og ikke billeder fra Annoncelight.

Skrevet

Skal vist bare have fundet en pige, der har et køligt værelse, evt hotel værelse med aircon ;)

Redigeret af Randers fyr 38

Skrevet

jeg synes ikke der er den store forskel på antallet af gæster  - men gennemtræk er en god ting :) 

Skrevet

Sidste sommer, på en meget varm dag, var jeg hos en gpige, hvor sveden tapdryppede fra min pande. Det synes jeg var lidt distraherende. Ville helst ikke dryppe sved på hende. :)

Skrevet

Sidste sommer, på en meget varm dag, var jeg hos en gpige, hvor sveden tapdryppede fra min pande. Det synes jeg var lidt distraherende. Ville helst ikke dryppe sved på hende. :)

det er ellers ret kinky - bare jeg ikke får det i øjenene - det svier for meget til at det ikke er distraherende *gg*

jeg har altid et hav af klude liggende til det samme for jeg synes det sker uanset hvilken tid på året der er tale om *gggg*

Skrevet

Nemlig !

Desværre ferierer jeg på landet i øjeblikket, langt fra den vante klinik. Var inde i den lokale provinsby i går og måtte tvinge mig selv til at være diskret i blikket på gågaden og hele tiden tænke på at det var kvinder i kød og blod der gik omkring mig og ikke billeder fra Annoncelight.

Heheh ... præcis! ;)

Skrevet

Sex skal være vådt. Svedig og sige underlige lyde.

Skrevet

Her i eventyrenes by har der godt nok også været hot de seneste dage... Pyha da da..! :blink:  :D

Skrevet

Det er mega varmt, og jeg sveder bare jeg vrikker med tæerne.

Men for pokker da, jeg er konstant lidderlig :)

Skrevet

jeg synes ikke der er den store forskel på antallet af gæster - men gennemtræk er en god ting :)

Ja, altså gennemtræk af mænd, eller tilsvarende væsener?

Skrevet

Endnu en lun dag.

Skrevet

Kan kun erklære mig 110% enig med dig i den påstand  :cool:  :cool:

Skrevet

Sige underlige lyde.  Skipper Skræk har sikkert et godt sexliv.

Skrevet

Ja, man bliver godt liderlig. I dag var jeg så ude for at pigens værelse var så varmt at jeg fejlede.... og simpelthen ikke ku igen!

Vi snakkede lidt i stedet. Jeg gik ud og fik noget luft (og genfundet lysten) og efter et besøg i pengeautomaten blev jeg nødt til at ringe til hende.

Man skal normalt ikke gå tilbage til en fuser, men hun en af mine absolut favoritpiger og det blev en fantastisk anden halvleg.

Pigens info får I ikke - hende beholder jeg for mig selv, sammen med dem som også selv har fundet hende :-P

PS: Har så også været hos en sød pige tre dage i træk nu, onsdag-torsdag-fredag, nok lige i overkanten... Men det har også været en ny hver dag :shock:

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.