Guest hornykaj Skrevet 23. Juli, 2014 Hold da op en varme. Orrker ingenting.... Der må virkelig være tomt rundt hos pigerne. Gad vide hvor mange % de har ivarmen sammetignet med en vinterdag? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sisse Skrevet 23. Juli, 2014 ahaaaaahahahaha -- er du vimmer.. varmen går lige i nødderne på de herre.. tror aldrig der har været så meget for pigerne som nu... kan høre det rundt omkring -- gp er i høj kurs i disse dage.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Michelangelo Skrevet 23. Juli, 2014 ahaaaaahahahaha -- er du vimmer.. varmen går lige i nødderne på de herre.. tror aldrig der har været så meget for pigerne som nu... kan høre det rundt omkring -- gp er i høj kurs i disse dage.. Nemlig ! Desværre ferierer jeg på landet i øjeblikket, langt fra den vante klinik. Var inde i den lokale provinsby i går og måtte tvinge mig selv til at være diskret i blikket på gågaden og hele tiden tænke på at det var kvinder i kød og blod der gik omkring mig og ikke billeder fra Annoncelight. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Randers fyr 38 49 Skrevet 23. Juli, 2014 (edited) Skal vist bare have fundet en pige, der har et køligt værelse, evt hotel værelse med aircon Redigeret 23. Juli, 2014 af Randers fyr 38 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 23. Juli, 2014 jeg synes ikke der er den store forskel på antallet af gæster - men gennemtræk er en god ting Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tip toe 1745 Skrevet 23. Juli, 2014 Sidste sommer, på en meget varm dag, var jeg hos en gpige, hvor sveden tapdryppede fra min pande. Det synes jeg var lidt distraherende. Ville helst ikke dryppe sved på hende. :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 23. Juli, 2014 Sidste sommer, på en meget varm dag, var jeg hos en gpige, hvor sveden tapdryppede fra min pande. Det synes jeg var lidt distraherende. Ville helst ikke dryppe sved på hende. det er ellers ret kinky - bare jeg ikke får det i øjenene - det svier for meget til at det ikke er distraherende *gg* jeg har altid et hav af klude liggende til det samme for jeg synes det sker uanset hvilken tid på året der er tale om *gggg* 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 23. Juli, 2014 Nemlig ! Desværre ferierer jeg på landet i øjeblikket, langt fra den vante klinik. Var inde i den lokale provinsby i går og måtte tvinge mig selv til at være diskret i blikket på gågaden og hele tiden tænke på at det var kvinder i kød og blod der gik omkring mig og ikke billeder fra Annoncelight. Heheh ... præcis! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sisse Skrevet 23. Juli, 2014 Sex skal være vådt. Svedig og sige underlige lyde. 9 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Smuk Enlig Mor Skrevet 23. Juli, 2014 Her i eventyrenes by har der godt nok også været hot de seneste dage... Pyha da da..! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3658 Skrevet 23. Juli, 2014 Det er mega varmt, og jeg sveder bare jeg vrikker med tæerne. Men for pokker da, jeg er konstant lidderlig :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 23. Juli, 2014 jeg synes ikke der er den store forskel på antallet af gæster - men gennemtræk er en god ting Ja, altså gennemtræk af mænd, eller tilsvarende væsener? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Michelangelo Skrevet 24. Juli, 2014 Endnu en lun dag. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nordjyde 24 Skrevet 24. Juli, 2014 Sex skal være vådt. Svedig og sige underlige lyde. Kan kun erklære mig 110% enig med dig i den påstand 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Michelangelo Skrevet 24. Juli, 2014 Sex skal være vådt. Svedig og sige underlige lyde. Sige underlige lyde. Skipper Skræk har sikkert et godt sexliv. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
storefrederik 178 Skrevet 25. Juli, 2014 Ja, man bliver godt liderlig. I dag var jeg så ude for at pigens værelse var så varmt at jeg fejlede.... og simpelthen ikke ku igen! Vi snakkede lidt i stedet. Jeg gik ud og fik noget luft (og genfundet lysten) og efter et besøg i pengeautomaten blev jeg nødt til at ringe til hende. Man skal normalt ikke gå tilbage til en fuser, men hun en af mine absolut favoritpiger og det blev en fantastisk anden halvleg. Pigens info får I ikke - hende beholder jeg for mig selv, sammen med dem som også selv har fundet hende PS: Har så også været hos en sød pige tre dage i træk nu, onsdag-torsdag-fredag, nok lige i overkanten... Men det har også været en ny hver dag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg