Hop til indhold
okbobobo

Hjælp til betaling - polsk side

Recommended Posts

Mangler en som kan hjælpe med betaling på en polsk side hvor jeg til tider har mødt piger når jeg har været i polen, eamore.pl

Men efter de har fjernet paypal fra deres betaling så fatter jeg ikke en meter af det........ 

 

så hvis nogle kan hjælpe med betaling ud fra de betalings muligheder der er på billedet, ville det være rart. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mangler en som kan hjælpe med betaling på en polsk side hvor jeg til tider har mødt piger når jeg har været i polen, eamore.pl

Men efter de har fjernet paypal fra deres betaling så fatter jeg ikke en meter af det........ 

 

så hvis nogle kan hjælpe med betaling ud fra de betalings muligheder der er på billedet, ville det være rart. :)

 

Det er nok ikke dem selv der har fjernet Paypal som betalingsmulighed - mere sandsynligt er det Paypal, der har fjernet dem!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er nok ikke dem selv der har fjernet Paypal som betalingsmulighed - mere sandsynligt er det Paypal, der har fjernet dem!

 

Ja, og så kan den enkelte jo så stille sig selv spørgsmålet om, hvorfor Paypal har valgt at gøre dette.

 

Venligst Landsbytossen - uden smart phone

Redigeret af BigDick

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mangler en som kan hjælpe med betaling på en polsk side hvor jeg til tider har mødt piger når jeg har været i polen, eamore.pl

Men efter de har fjernet paypal fra deres betaling så fatter jeg ikke en meter af det........ 

 

så hvis nogle kan hjælpe med betaling ud fra de betalings muligheder der er på billedet, ville det være rart. :)

Hvis du ikke har, kan du måske oprette en konto hos Nordea Bank, da deres logo er på dit billede.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...