rio 0 Skrevet 22. Juli, 2014 Da jeg er hjemme på ferie fra mit job i Sydamerika og er godt mættet af latinas. Ville jeg høre om i kan anbefale nogle gode piger at gå til, er glad for store bryster og små røve. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
chris.36 127 Skrevet 22. Juli, 2014 Jeg ville nok bare tage tilbage til Sydamerika..... 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nybegynder221990 7 Skrevet 22. Juli, 2014 Da jeg er hjemme på ferie fra mit job i Sydamerika og er godt mættet af latinas. Ville jeg høre om i kan anbefale nogle gode piger at gå til, er glad for store bryster og små røve. Kan stærkt anbefale Miko fra Gormsgade (Kbh), hvor jeg selv har haft en rigtig god oplevelse så sent som i aftes Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 22. Juli, 2014 Hvad er det modsatte af en latina? Det er vel en lys. Her er der meget guf at vælge mellem, hvis man kigger sig lidt omkring. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
APmøller 79 Skrevet 24. Juli, 2014 For din egen skyld besøg Mira hos Romantica, hvis ikke det var for stedet, var jeg selv fast kunde hos hende og det har jeg aldrig været før hos nogen piger heller ikke i rl. http://www.romantica.dk/pigerne/mira Hun er så stram og lækker så man ikke aner hvad der er op og ned . Jeg mener heller ikke hun er kunstig heller. Jeg er ret sikker på hun kun er at træffe dernede fordi pigerne for større udbytte end mange andre steder, fordi både nogen af priserne er høje og lejen er nok lavere. Men bare sig ind i det store...så går det nok . Kunne det være interessant? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
rio 0 Skrevet 25. Juli, 2014 AP hende skal jeg helt sikkert ned og prøve Hun er en frækkeret, skriver når jeg har været der:-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest klodshans1972 Skrevet 25. Juli, 2014 Nikita på Østerbro kunne være et godt valg. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stolle 7 Skrevet 26. Juli, 2014 Hvad er priserne på de latinske piger derover? :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg