Hop til indhold
rio

Godt råd

Recommended Posts

Da jeg er hjemme på ferie fra mit job i Sydamerika og er godt mættet af latinas.

Ville jeg høre om i kan anbefale nogle gode piger at gå til, er glad for store bryster og små røve.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Da jeg er hjemme på ferie fra mit job i Sydamerika og er godt mættet af latinas.

Ville jeg høre om i kan anbefale nogle gode piger at gå til, er glad for store bryster og små røve.

Kan stærkt anbefale Miko fra Gormsgade (Kbh), hvor jeg selv har haft en rigtig god oplevelse så sent som i aftes :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvad er det modsatte af en latina?

Det er vel en lys. Her er der meget guf at vælge mellem, hvis man kigger sig lidt omkring.

Del dette indlæg

Link til indlæg

For din egen skyld besøg Mira hos Romantica, hvis ikke det var for stedet, var jeg selv fast kunde hos hende og det har jeg aldrig været før hos nogen piger heller ikke i rl.

http://www.romantica.dk/pigerne/mira

Hun er så stram og lækker så man ikke aner hvad der er op og ned ;). Jeg mener heller ikke hun er kunstig heller. Jeg er ret sikker på hun kun er at træffe dernede fordi pigerne for større udbytte end mange andre steder, fordi både nogen af priserne er høje og lejen er nok lavere. Men bare sig ind i det store...så går det nok :-). Kunne det være interessant?

Del dette indlæg

Link til indlæg

AP hende skal jeg helt sikkert ned og prøve :-)

Hun er en frækkeret, skriver når jeg har været der:-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...