Hop til indhold
Guest Michelangelo

Mig ej en dyt fatte

Recommended Posts

Nej, jeg er også lidt omrørt  :D

 

Amatør sexet lingeri og høje hæle - 27 visning(er)

Oprettet 1 dag(e) siden d. 20. Juli kl. 23:54

98cbb43d4b5776cd2422ff15515d33929c.jpg

([email protected])

Hej til jer, der læser disse linjer. Hvis du elsker smukke sexede kvinder og frække, lidt perverse, jeg er en smuk blondine med blå øjne og tynd tønde, buet hjørne ringer kærtegn. Jeg er en af ​​de kvinder, der elsker kvinder føler indtil slutningen af ​​negle. Jeg elsker lingeri og høje hæle frem for alt. Hvis din nysgerrighed omrøres, så send mig din e-mail-adresse. Byebye!

 

Blondinen er brunette og det går vel mest ud på at indsamle e-mailadresser.

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, der er da lidt inspiration til at lave en spændende annoncetekst - man skal bare køre den igennem google translate et par gange  :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

En rigtig øjenåbner for dem, der har en urokkelig tillid til oversættelsesprogrammer :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Voksen...

Jeg fatter ikke hvad ideen er med mange af annoncerne på annoncelight. De giver så lidt umiddelbar mening som regulær gp annonce at der næsten må være en anden ide med dem? Er det en scam/fidus jeg ikke forstår eller bare ubehjælpsomt naivt?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er rigtig mange sjove annoncer på Annoncelight, der helt sikkert er lavet af nogen som ikke kan et klap dansk:

 

"JF klog bi hans tunge"

 

"Jeg ønsker at dele min hemmelige have"

 

"Kvinder søger sex uden et kommende møde"

 

Det er næsten ikke til at vælge :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg

morsomt ja, men AL er jo ved at blive kvalt af spam.

 

 

Ja, det er rigtig. Det er lidt en skam. Mystisk at ejeren ikke prøver at gøre noget ved det. Det har været glat længe synes jeg.

Del dette indlæg


Link til indlæg

...er der ikke noget med at Cherrie pisker rundt efter en ny tekstforfatter?

 

 '?do=embed' frameborder='0' data-embedContent>>

 

 Det er måske svaret på mine bønner, to-tre gange gennem Google lidt på tysk og lidt på engelsk og så tilbage på dansk

 

Så må den være der, og så er jeg blevet til et udstoppet kosteskaft på nordpolen der sælger fisk :D :D :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Michelangelo

Det har været glat længe synes jeg.

 

 

Bare rolig. Der er mildere vejr på vej.

Del dette indlæg


Link til indlæg

 Det er måske svaret på mine bønner, to-tre gange gennem Google lidt på tysk og lidt på engelsk og så tilbage på dansk

 

Så må den være der, og så er jeg blevet til et udstoppet kosteskaft på nordpolen der sælger fisk :D :D :D

 

Så er det store spørgsmål: skal google belønnes med 30 min i de blide former, eller 30 min i de hårde former ?  :P 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Måske er det Tanja Harm der er vendt tilbage.

Hun er jo blevet smidt ud fra flere skoler og har skulket fra samme, så det kan måske passe med stavningen.

Nej, jeg er også lidt omrørt  :D

 

Amatør sexet lingeri og høje hæle - 27 visning(er)

Oprettet 1 dag(e) siden d. 20. Juli kl. 23:54

98cbb43d4b5776cd2422ff15515d33929c.jpg

([email protected])

Hej til jer, der læser disse linjer. Hvis du elsker smukke sexede kvinder og frække, lidt perverse, jeg er en smuk blondine med blå øjne og tynd tønde, buet hjørne ringer kærtegn. Jeg er en af ​​de kvinder, der elsker kvinder føler indtil slutningen af ​​negle. Jeg elsker lingeri og høje hæle frem for alt. Hvis din nysgerrighed omrøres, så send mig din e-mail-adresse. Byebye!

 

Blondinen er brunette og det går vel mest ud på at indsamle e-mailadresser.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ha ha ha ha ha.. det er sgu den morsomste googletranslate oversættelse jeg har set ever.. ha ha ha ha ha

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...