Hop til indhold
sexlife

Super dag i Kiel

Recommended Posts

Var i Kiel i dag, da jeg havde en date kl. 14.00 med en latina, som jeg havde mødt i Hamburg for et par dage siden. Lidt usikker på, om det nu også ville føre til sex, valgte jeg lige at slå et smut forbi det første og bedste Laufhaus. Klokken var lidt over halv to, og jeg havde altså mindre end en halv time, førend stævnemødet i nærheden skulle finde sted. Nåede op på anden etage, førend jeg mødte en kvinde. Det var lige min smag, afrikaner med flot stor røv, tykke lår og ikke for høj. Lidt al.a. Mz. Booty, hvis dette siger jer noget? 

 

Hun var ikke helt ung, og havde måske derfor denne dejlige distance til jobbet og god humor. Fik lovet fransk natur samt div. dansk for 50 euro i en halv time, som i givet fald ville betyde, at jeg ville komme for sent til stævnemødet.

 

Det franske var rigtig godt, og da jeg bad om en 69'er, fik jeg det uden tøven. Jeg var i øvrigt den første gæst den dag, så helt ok. Normalt kan jeg have svært ved at blive helt stiv under disse besøg, fordi der er tidspres på, og man desuden ved, at pigen har en agenda, som hedder "bliv færdig". Men til min store overraskelse blev jeg helt stor og hård, så jeg bad hende ride mig. Det var lækkert med den røv, men kunne mærke, at det pressede sig på. Og en doggy måtte jeg have med den røv, som da også hurtig resulterede i en lang orgasme.

 

Tiden sagde ca. 10 minutter inklusive af- og påklædning, men nu skulle jeg på date, så jeg sagde pænt farvel, for at møde latina'en.

 

Det blev noget af en dag, uden at gå for meget i detaljer. Efter en times tid i byen med noget spisning foreslog hun, at vi gik hjem til hende for at få en kop kaffe. Fin ide tænkte jeg, og varmen gjorde mig kun liderlig efter mere sex. Kaffen blev sat over i hendes lille nydelige lejlighed, og imens lagde hun mere end op til mig. Vi tog kaffen med ind i soveværelset, tog tøjet af, og så tog hun to store håndklæder, og lagde dem på den nystrøgne seng. Det mindede jo om noget som jeg ofte har prøvet før, og jeg begyndte at spekulere på, om hun også skulle have betaling? Men nej, årsagen var skam enkel nok, hun blev bare mere end almindelig våd, og det var godt nok frækt, at se hende stå over mig flere gange med spredte ben, men det piblede fra kussen ud over min krop.

 

Da jeg sagde pænt farvel om aftenen, var dagens hovedperson også udmattet, fire skud fra bøssen blev det til i Kiel sammenlagt i dag. Jeg kommer helt sikkert tilbage, både til afrikaneren og latina'en. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...