Hop til indhold

Recommended Posts

Tvivler stærkt på at denne anmeldelse er andet end en lille reklame skrevet stedet selv.

 

Har været der og de har altid hende Lee og en anden pige. Der er ingen massage der bare sex. Ikke at der er noget galt i det...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tvivler stærkt på at denne anmeldelse er andet end en lille reklame skrevet stedet selv.

Har været der og de har altid hende Lee og en anden pige. Der er ingen massage der bare sex. Ikke at der er noget galt i det...

Hvorfor skulle et gammelt medlem pludselig begynde at reklamere. Han har vel bare haft en god oplevelse?

Han skriver intet om massage, men body to body massage - og det er noget ganske andet, ikk?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvorfor skulle et gammelt medlem pludselig begynde at reklamere. Han har vel bare haft en god oplevelse?

Han skriver intet om massage, men body to body massage - og det er noget ganske andet, ikk?

 

Måske jeg tager fejl... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

B2b er rigtignok at begge er nøgne, og til tider kan man være heldig at få dén indenfor, ellers plejer det at koste ekstra. God fornøjelse :-)

/DFyr_36

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har haft nogle knap så heldige oplevelser dernede med piger der gav elendige massager (og lige så elendig sex efterfølgende når det har været aktuelt).

Den klassiske med at man bliver budt indenfor af en flot og sød pige og der så kommer et knap så heldigt eksemplar ind på værelset efter man har gjort sig klar.

Sidst valgte jeg at smutte da pigen der kom ind til mig simpelthen ikke virkede til at være værd at bruge penge på: Overvægtig og usoigneret.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mmmmmm.... jeg husker da Nat var der for nogle år siden - en fantastisk pige, som desværre ikke praktiserer mere. I hvert fald Ikke i DK så vidt jeg ved!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pool

Jeg havde en aftale med mint for et halvt år siden

Men da jeg kom kig hun desvære ind i et af rummene med en anden

Super lækker lille sag.

Jeg fik tilbudt en anden pige spm jeg ikke kan huske navnet på.

Dårlig massage og endnu være sex

Mint vil jeg dig stadig prøve at besøge hun var sku en lækker lille sag hun kan godt få den ære at kravle nøgen rundt på min krop:-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...