Hop til indhold

Recommended Posts

Det er denne pige at vi snakker om:

 

http://side6.dk/resultatside/?q=natascha

 

For nyligt var jeg forbi da jeg var lidt trængende.

 

Stedet ligger overhovedet ikke diskret. Det er midt på en ret befærdet vej, hvor naboerne nemt kan følge med i hvem der kommer og går. Men i det mindste behøver man ikke at stå og vente på gaden, men bare gå ind af døren og op af trappen.

 

Ringer på døren, og Natascha kommer ud iført en lille bh og små trusser. Sparsomt engelsk kommer ud af munden på hende, og ikke noget der ligner dansk. Udseendet siger øst for den tidligere Berlinmur, men det specifikke land blev jeg ikke klog på under besøget.

 

Bliver vist ind i hyggerummet og får præsenteret menukortet.

 

Vælger en omgang fransk, for man kan jo altid vende tilbage en anden dag til mere, hvis det skulle vise sig at være et godt første møde.

 

500kr og hun forlader rummet og jeg klæder mig af. Samme pris i øvrigt for Dansk. Superfransk +300 og halv time 1000kr. Flere andre ting på menuen, men det var lige det jeg fik øje på og kunne huske.

 

Hun vender tilbage og afmonterer bh'en. 2 silikone bryster dukker op, og kan her hurtigt se at billederne slet ikke passer. Man kan roligt kalde det for en omgang byggesjusk, hvor silikonen bare er blevet proppet ind tilfældigt, uden at de skal være nogenlunde runde og se lidt naturlige ud. Brystvorterne sidder vel ca i øverste 1/3 del af brystet. Min erfaring med bryster er at brystvorterne normalt sidder nogenlunde centreret +/-. Men det er ikke fordi at de hænger - der er bare helt proppet til med silikone og har slet ingen brug for bh til at blive på plads.

 

Nå, på med gummi og hun går igang med mundarbejdet. Klemmer godt omkring kalorius med læberne - men det bliver meget hurtigt monotont med næsten ingen tungearbejde. Kun lidt brug af hånden, så det var rigtig fransk og ikke svensk++

 

Efter adskillige (kedelige) minutters arbejde bliver jeg da (endelig) færdig, hvorefter jeg får udleveret papir og så ellers selv kan gøre rent.

 

På med tøjet og ikke noget med "hyggeligt at møde dig og håber at vi ses", men hun virkede nærmest skuffet over at jeg ikke havde taget Dansk, da hun også påpegede at der var lidt Fransk inkluderet hvis man valgte det danske...

 

Stedet 1 ud af 10 - slet ikke diskret. Varmt og meget lille rum, men god stor seng. Et plus er dog at det ikke lugtede over-parfumeret eller røget, så man godt kunne slippe derfra uden den helt store dunst hångende i tøjet.

 

Pigen - 1 ud af 10 - ikke flirtende eller noget. Bare maskinblowjob, som dog var blowjob og ikke handjob. Total forfejlet silikonebryster og ingen engagement.

 

Gentagelsesfare - overhovedet slet ikke! Never! Niemals! Næste gang at jeg skal på jagt efter et blowjob, bliver det helt sikkert både et andet sted og med en anden pige.

 

Spørg hvis I vil vide mere - så kan jeg måske svare :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det har undret mig lidt at stedet i Nr. Snede har valgt at misbruge og slå plat på den rigtige 

 

 

 

Jeg troede også i første omgang hun var kommet tilbage:

 

http://www.eroguide.dk/forum/topic/23243-young-beauty-in-norre-snede/?hl=natascha

 

NB - kun profilbilledet her er af den rigtige Natascha  :) billederne i annoncen er af den falske Natascha - og jeg mener absolut ikke den rigtige Natascha havde kunstige bryster, da de var tilpas store, naturlige, bløde og dejlige.

 

Men jeg kunne jo se at billederne på side 6 mm. ikke passede - jeg ville egentlig have været forbi at checke det ud, men så skulle jeg køre en længere omvej - og jeg var ikke 100 % oplagt til sjov den dag.

 

Om stedet er diskret eller ej - tja, man kan som sagt gå lige ind og skal ikke stå på gaden og ringe på - og bor man ikke lige i byen, kan man jo være ligeglad og gaden er altså ret ringe befærdet, så det vil kun være naboerne, der evt. vil bemærke noget - men stedet har været der i mange år efterhånden, så jeg tvivler på naboerne bemærker noget længere.

 

 

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det har undret mig lidt at stedet i Nr. Snede har valgt at misbruge og slå plat på den rigtige

Jeg troede også i første omgang hun var kommet tilbage:

http://www.eroguide.dk/forum/topic/23243-young-beauty-in-norre-snede/?hl=natascha

NB - kun profilbilledet her er af den rigtige Natascha :) billederne i annoncen er af den falske Natascha - og jeg mener absolut ikke den rigtige Natascha havde kunstige bryster, da de var tilpas store, naturlige, bløde og dejlige.

Men jeg kunne jo se at billederne på side 6 mm. ikke passede - jeg ville egentlig have været forbi at checke det ud, men så skulle jeg køre en længere omvej - og jeg var ikke 100 % oplagt til sjov den dag.

Om stedet er diskret eller ej - tja, man kan som sagt gå lige ind og skal ikke stå på gaden og ringe på - og bor man ikke lige i byen, kan man jo være ligeglad og gaden er altså ret ringe befærdet, så det vil kun være naboerne, der evt. vil bemærke noget - men stedet har været der i mange år efterhånden, så jeg tvivler på naboerne bemærker noget længere.

Hun har ellers lige annonceret at hun er tilbage, altså herinde på hendes E.G. profil.

Om nogen også misbruger hendes profil ved jeg ikke.

Redigeret af holstebronx

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun har ellers lige annonceret at hun er tilbage, altså herinde på hendes E.G. profil.

Om nogen også misbruger hendes profil ved jeg ikke.

 

Den annoncering har jeg også linket til i mit indlæg, men nu har jeg netop anmeldt profilen for plat.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den annoncering har jeg også linket til i mit indlæg, men nu har jeg netop anmeldt profilen for plat.

Det havde jeg ikke lige læst.

Desuden skulle den rigtige være fra Belgien, ifølge hende selv.

Altså det skrev hun til mig, enten på en p.m. eller på chatten, jeg kan ikke lige huske hvilken.

Man må gå ud fra at det passer.

Redigeret af holstebronx

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det havde jeg ikke lige læst.

Desuden skulle den rigtige være fra Belgien, ifølge hende selv.

Altså det skrev hun til mig, enten på en p.m. eller på chatten, jeg kan ikke lige huske hvilken.

Man må gå ud fra at det passer.

 

Mener hun fortalte hun havde netop arbejdet i Belgien, men ellers kom fra Ungarn. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mener hun fortalte hun havde netop arbejdet i Belgien, men ellers kom fra Ungarn.

Måske... men hvis andre også har brugt hendes profil, så ved man jo ikke hvad der er rigtigt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren

...er det ikke ved at være normalt at pigen på disse steder hedder det samme, om de hedder Luna-Nathasja-Lise-Sara..osv er egentlig

ligegyldigt pigerne er ikke de samme....billederne kan man tro om hvad man vil   :)

 

....billigenhed lige netop på dette sted som ligger på hovedgaden er ikke særlig diskret, tror ikke at de lokale kartoffelavlere vil syntes

det særligt klogt at betræde denne adresse med dets røde lamper, som en anden forlystelse i Palle's Tivoli... :)

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

...er det ikke ved at være normalt at pigen på disse steder hedder det samme, om de hedder Luna-Nathasja-Lise-Sara..osv er egentlig

ligegyldigt pigerne er ikke de samme....billederne kan man tro om hvad man vil   :)

 

....billigenhed lige netop på dette sted som ligger på hovedgaden er ikke særlig diskret, tror ikke at de lokale kartoffelavlere vil syntes

det særligt klogt at betræde denne adresse med dets røde lamper, som en anden forlystelse i Palle's Tivoli... :)

 

Jo, men det kan ikke være rigtigt at Nataschas profil her på Eroguide er overtaget af en anden pige/eller bruges af stedet til at promovere en anden pige, som så "tilfældigvis" også hedder Natascha  :cry:

 

Det er jo at slå plat på den ene piges gode navn og rygte - svarer nærmest til identitetstyveri  :cry:

 

Fidusen ved at stedet ligger i udkanten af hovedgaden, er at der også er andre, der bevæger sig frem og tilbage der, både i bil og til fods, så en fra eller til, ikke gør den store forskel og næppe bemærkes og der er ingen røde lamper.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...