Hop til indhold

Hold op hun er lille!! Vejlestargirls idag.

Featured Replies

Skrevet

Jeg er lige kommet hjem fra en tur til Vejle, hvor jeg besøgt Jaqueline på 23, da jeg fandt hendes billeder spændende. 

( se under side6/Vejlestargirls).

Billederne er meget ægte, men snyder lidt, for hun er f... lille, (ca. 155 høj og maks 40 kg.) og der er ikke meget krop.

Hun er Finsk, har et sødt ansigt.

Vi aftalte ½ time  til 1000.-, men da hun tog undertøjet af fik jeg lidt af et chok, for de bryster var godt nok ikke en B men en A- med en vorte. Hun ligner kropsmæssig en pige lille pige på 12 og jeg følte mig som noget af en børnelokker, da jeg begyndte at røre ved hendes brystvorter, hun har en dejlig lille fisse og jeg kom hurtig da hun satte sig ovenpå og red mig til udløsning. 

Ikke en pige jeg vil besøge igen, men et man til den meget lille type kan hun da anbefales.

Skrevet

Jeg er lige kommet hjem fra en tur til Vejle, hvor jeg besøgt Jaqueline på 23, da jeg fandt hendes billeder spændende. 

( se under side6/Vejlestargirls).

Billederne er meget ægte, men snyder lidt, for hun er f... lille, (ca. 155 høj og maks 40 kg.) og der er ikke meget krop.

Hun er Finsk, har et sødt ansigt.

Vi aftalte ½ time  til 1000.-, men da hun tog undertøjet af fik jeg lidt af et chok, for de bryster var godt nok ikke en B men en A- med en vorte. Hun ligner kropsmæssig en pige lille pige på 12 og jeg følte mig som noget af en børnelokker, da jeg begyndte at røre ved hendes brystvorter, hun har en dejlig lille fisse og jeg kom hurtig da hun satte sig ovenpå og red mig til udløsning. 

Ikke en pige jeg vil besøge igen, men et man til den meget lille type kan hun da anbefales.

Hvad var indeholdt i den halve time til 1000,-???

Var det med kys og superfransk??  :)

Har selv overvejet et besøg de sidste par dage...  ;)

Skrevet

....der køres med happy hour på stedet  :)

!!!!!! DANSK & FRANSK : 500 Dkr!!! 20. MIN. KLOKKEN 10.00-16.00 !!!!!!

...det ik så ring endda :P

Skrevet
  • Author

Nej det er en anden pige, der dog ligner meget. De 2 har faktisk  arb. på samme tidspunkt sammen.

De er på skift i Odense, Vejle, Kolding, og Aggersund.

Det var en dårlig ½ time som hverken indeholdt kys eller super, hun var faktisk i staten meget passiv.  

Redigeret af Sportysex

Skrevet

Er det hende på de sidste tre billeder?

Skrevet

Fire billeder..... :-)

Skrevet

hun var nu også 23 for 3 år siden.. ligesom trådstarter erindrer jeg hende også som en lidt fesen oplevelse.

Nu er jeg ikke af Adelig slægt, så snapsede bare 20 min til 500 kr.. tænkte det måske var det der spillede ind, at det var fattigrøven der var på besøg

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.