Hop til indhold
Sportysex

Hold op hun er lille!! Vejlestargirls idag.

Recommended Posts

Jeg er lige kommet hjem fra en tur til Vejle, hvor jeg besøgt Jaqueline på 23, da jeg fandt hendes billeder spændende. 

( se under side6/Vejlestargirls).

Billederne er meget ægte, men snyder lidt, for hun er f... lille, (ca. 155 høj og maks 40 kg.) og der er ikke meget krop.

Hun er Finsk, har et sødt ansigt.

Vi aftalte ½ time  til 1000.-, men da hun tog undertøjet af fik jeg lidt af et chok, for de bryster var godt nok ikke en B men en A- med en vorte. Hun ligner kropsmæssig en pige lille pige på 12 og jeg følte mig som noget af en børnelokker, da jeg begyndte at røre ved hendes brystvorter, hun har en dejlig lille fisse og jeg kom hurtig da hun satte sig ovenpå og red mig til udløsning. 

Ikke en pige jeg vil besøge igen, men et man til den meget lille type kan hun da anbefales.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er lige kommet hjem fra en tur til Vejle, hvor jeg besøgt Jaqueline på 23, da jeg fandt hendes billeder spændende. 

( se under side6/Vejlestargirls).

Billederne er meget ægte, men snyder lidt, for hun er f... lille, (ca. 155 høj og maks 40 kg.) og der er ikke meget krop.

Hun er Finsk, har et sødt ansigt.

Vi aftalte ½ time  til 1000.-, men da hun tog undertøjet af fik jeg lidt af et chok, for de bryster var godt nok ikke en B men en A- med en vorte. Hun ligner kropsmæssig en pige lille pige på 12 og jeg følte mig som noget af en børnelokker, da jeg begyndte at røre ved hendes brystvorter, hun har en dejlig lille fisse og jeg kom hurtig da hun satte sig ovenpå og red mig til udløsning. 

Ikke en pige jeg vil besøge igen, men et man til den meget lille type kan hun da anbefales.

 

Hvad var indeholdt i den halve time til 1000,-???

Var det med kys og superfransk??  :)

 

Har selv overvejet et besøg de sidste par dage...  ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren

....der køres med happy hour på stedet  :)

 

!!!!!! DANSK & FRANSK : 500 Dkr!!! 20. MIN. KLOKKEN 10.00-16.00 !!!!!!

 

...det ik så ring endda :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej det er en anden pige, der dog ligner meget. De 2 har faktisk  arb. på samme tidspunkt sammen.

De er på skift i Odense, Vejle, Kolding, og Aggersund.

Det var en dårlig ½ time som hverken indeholdt kys eller super, hun var faktisk i staten meget passiv.  

Redigeret af Sportysex

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

hun var nu også 23 for 3 år siden.. ligesom trådstarter erindrer jeg hende også som en lidt fesen oplevelse.

Nu er jeg ikke af Adelig slægt, så snapsede bare 20 min til 500 kr.. tænkte det måske var det der spillede ind, at det var fattigrøven der var på besøg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...