Hop til indhold
badboy30

sexy simone

Recommended Posts

Hej,

 

Min første anmeldelse her på sitet, men tænkte at den her oplevelse måtte deles.

Jeg skrev i fredags for at høre om Sexysimone havde en tid i dag, og det var til at ordne, jeg skulle bare skrive 20min før jeg kom. Vi aftalte en 20 min for 500,-

Stedet lå meget diskret (boligkompleks) og var ret let at finde.

Pigen tog imod mig iført  undertøj.  Hun er godt skåret og ligner en pige, der træner. Hun er ikke så slank, at man er bange for at knække hende midt over, men har intet fedt, der er værd at sætte en finger på. Perfekt kropsbygning!

Håret er langt  og hun har et typisk østeuropæisk ansigt. Ganske køn pige!

Stedet er en typisk lille to-værelses ,hun havde sat lys op og forsøgt at gøre lidt ud af det, uden det lignede et dårligt forsøg på at gøre det eksklusivt. Jeg kunne til forveksling være gået med en tilfældig studerende med hjem, og oplevet samme type lejlighed.

Det startede med at vi fik afregnet og jeg tog et bad, hvorefter vi talte lidt sammen. Hun er utrolig let at snakke med, og forstår at skabe en god stemning. 

Herefter fik jeg en massage, der var helt fantastisk, hvorefter hun bad mig om at vende mig rundt og gik igang med at sutte pik.

Kondomet blev sat på med munden, hvorefter hun fik varmet mig helt op. Hun vidste tydeligvis godt, hvad hun lavede!

Selve sexen var god, og ikke noget jeg vil gå i detaljen med - men hun ved hvad hun laver, og det kan høres når hun rigtigt nyder det (som sædvanligvis er der den lidt overdrevne støn i starten når skuespillet kører, men det er tydeligt at hører når hun rigtigt nyder det og vrider kroppen og vender øjnene).

Kort og godt, så leverede hun varen. Skøn sex!

Bagefter lå vi og snakkede lidt, inden jeg tog et bad igen og smuttede..

Rigtig god oplevelse,

Udseende: 8/10

Sex: 8/10

Stedet: 6/10

Helhedsoplevelse: 8/10!

 

http://side6.dk/resultatside/?q=sexysimone

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tja, jeg synes også, jeg havde læst anmeldelsen før, men kunne ikke finde den, du skrev , at var Kristina. Anmeldelsen af Kristina23 fra 17.juli:

Alt for mange lighedspunkter til at det kan være tilfældigt. Måske anmelder kan forklare?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes også den virker mistænkelig.

Jeg vil dog sige at jeg har været hos Simone flere gange. Dejlig pige, god service og sex. Det er ikke GFE, men det er nu godt alligevel.

Og efter flere besøg kender vi jo lidt hinanden - det hjælper :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den anmeldelse lyder som en jeg selv kunne have skrevet om Simone.

Detaljer som at sætte gummi på med munden og den rigtig gode massage og indlevelse har jeg også prøvet sammen med hende :)

 

Men der er heller ingen tvivl om at det er en redigeret udgave af det andet link...........

Redigeret af T.Hansen47

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er det ikke samme pige som nu husere på Sugardaters under navnet "SimoneBaben"

 

Hun tilbyder nøgen billeder mod forudbetaling og med den undskyldning at hun vil lære folk bedre at kende før et møde.

 

Hun har en tatovering over det ene bryst

Redigeret af Moderator
Private kendetegn slettet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg troede ikke de var der mere hvor kan man finde deres annonce hvis nogen herinde ved det :-)

Redigeret af dronde

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...