Hop til indhold
Ejlersen

Smagen af fransk

Recommended Posts

Jeg ved ikke om jeg har postet dette i den rette kategori men nu prøver jeg..

 

Når jeg skal på sjov kan jeg bedst lide at det også smager af sex. Med andre ord så elsker jeg at slikke fisse :-P

 

Derfor vil jeg høre om der er folk på Eroguide der kan anbefale piger der tilbyder fransk til hende? Ja de fleste tilbyder vel denne ydelse, men det kunne også vær dejligt hvis man virkelig kunne mærke at pigen nyder det og bliver tændt. Måske endda med en sprøjteorgasme som følge heraf.

 

Udover det skal det selvfølgelig være en man er interesseret i at slikke. Jeg ved godt at smag og behag er meget forskellig, men de fleste er vel enige om at man ikke lige dykker ned i en man hiver ind i bilen i Skelbækgade.. Jeg tror i ved hvad jeg mener.

 

Gode anbefalinger modtages med kyshånd

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Ejl.. Og andre,

Ja, jeg er helt på linie med dig .. Intet bedre en en ren fisse der til start smager af piger!

Og til slut damper hedt med en dejlig smag af fuldendt sex og gerne flere orgasmer!

De lækre polske piger fra Hørdumsgade har været mine bedste oplevelser so far!

Pigerne har lige størrelse til at de kan face ride en så safterne komme lige til farmand;-)

Havde et par neger piger også ( Private Danske) der gav gode safter med dejlig smag!

De kommer og går på annoncelight og sugerdaddy sites .. Prøv lykken!

Der er også en jysk piger der turnere på Sjælland ind imellem hun kan ride fjæs rigtigt godt,

Tror dog egentligt ikke det var noget hun vidste hun havde i sig ;-) men lærenem var hun!

Jeg har aldrig prøvet en sprøjte orgasme .. Det har jeg tilmelde og søger den rigtige!

NB.

Husk lige at tjekke de ikke også gør i sex uden gummi dreng .. Surt at slikke rent efter andre!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hej Ejl.. Og andre,

Ja, jeg er helt på linie med dig .. Intet bedre en en ren fisse der til start smager af piger!

Og til slut damper hedt med en dejlig smag af fuldendt sex og gerne flere orgasmer!

De lækre polske piger fra Hørdumsgade har været mine bedste oplevelser so far!

Pigerne har lige størrelse til at de kan face ride en så safterne komme lige til farmand;-)

Havde et par neger piger også ( Private Danske) der gav gode safter med dejlig smag!

De kommer og går på annoncelight og sugerdaddy sites .. Prøv lykken!

Der er også en jysk piger der turnere på Sjælland ind imellem hun kan ride fjæs rigtigt godt,

Tror dog egentligt ikke det var noget hun vidste hun havde i sig :wink: men lærenem var hun!

Jeg har aldrig prøvet en sprøjte orgasme .. Det har jeg tilmelde og søger den rigtige!

NB.

Husk lige at tjekke de ikke også gør i sex uden gummi dreng .. Surt at slikke rent efter andre!

 

Ikke alle synes det. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Luke..

 

Takker for svaret. Har du links på nogle af de piger du taler om?

 

Ja jeg må jo tilstå at jeg også er vild med safterne.. Det skal helst smage og dufte af sex.

 

Skal helt sikkert finde mig en sprøjtekvinde en af dagene :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ikke alle synes det. ;)

Hej igen bly,

Nej, men de der ikke gør har vel blot noget til gode her i livet... Håber du når til glæden derved!

Det kan jo ikke være nemt at være spermforskrækket med en pik langt nede i halsen ;-) ;-)

Luke

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hej igen bly,

Nej, men de der ikke gør har vel blot noget til gode her i livet... Håber du når til glæden derved!

Det kan jo ikke være nemt at være spermforskrækket med en pik langt nede i halsen ;-) ;-)

Luke

Jo, de fleste voksne mænd har lært at styre pikken. ;)

Desuden er der immervæk forskel på at være spermforskrækket og til ikke at gøre det af ren princip, fordi det er forbeholdt de få. Så når du om et par måneder igen spørge om jeg vil, så er svaret stadig det samme. :D

Redigeret af Bly

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej bly,

Ja og jeg spørger jo sikkert igen.... Sød ser du ud og dine evner til det dybe orale!!

Er jo nærmest verdens kendt i hele DK.. Eller det som EG dækker ud over Sjælland;-)

Nu er jeg jo en af de få... Der faktisk gå op i ikke lige at overraske pigen med lidt Extra!

Specielt hvis hun specifikt er en erklæret sperm forskrækket lille sød pige ;-) som du:-):-0

Og ja hvis man er voksen når man kan styre pikken... Så har jeg noget tilgode........

Det har de fleste mænd vist nok .. Det sker jo ofte at det lille hoved tager over for det store;-)

Hvis du læser med herinde .. Og det gør du jo ! Så står det sort på Hvidt i hveranden review.

Luke

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hej bly,

Ja og jeg spørger jo sikkert igen.... Sød ser du ud og dine evner til det dybe orale!!

Er jo nærmest verdens kendt i hele DK.. Eller det som EG dækker ud over Sjælland;-)

Nu er jeg jo en af de få... Der faktisk gå op i ikke lige at overraske pigen med lidt Extra!

Specielt hvis hun specifikt er en erklæret sperm forskrækket lille sød pige :wink: som du:-):-0

Og ja hvis man er voksen når man kan styre pikken... Så har jeg noget tilgode........

Det har de fleste mænd vist nok .. Det sker jo ofte at det lille hoved tager over for det store;-)

Hvis du læser med herinde .. Og det gør du jo ! Så står det sort på Hvidt i hveranden review.

Luke

 

Igen, gør jer nu ikke dummere end I faktisk er. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jamen Bly,

Dejligt at du har tiltro til vores køn... Er du sikker på at vi er så kloge.. Blot fordi vi har to hoveder;-)

Min pointe er at der kommer sperm... Langt før den egentlige udløsning! Så det vel mest et princip?

Luke

NB.

Men ja vi har jo alle vore små feticher og nogle er mere skræk end andre, det forskellige er charmen!

Du ved jo selv mange slet ikke vil ha den langt ned i halsen og da aldrig uden.. Der går du så længere!

Jeg vælger med omhu hvem der slikkes og langt fra alle første gang.. Og det gør du jo også søde!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...