Hop til indhold
Gæst

Thai bordeller i Berlin

Recommended Posts

Gæst

Nogen som kender til thai bordelle i Berlin? Eller noget som www.modelle-hamburg.de , men for berlin.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nogen som kender til thai bordelle i Berlin? Eller noget som www.modelle-hamburg.de , men for berlin.

 

Prøv med Berlin + massage  :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Prøv med Berlin + massage  :P

 

 

ideen er vel…. at hvis man google noget som kommer der masser bras…. 

 

og at man derfor spørger om der er nogle der har gode erfaringer med noget bestemt...

 

det er vel det man har sådan et forum som det her til for …forstå du det  ???

 

hvad med at være lidt behjælpelig … 

Del dette indlæg


Link til indlæg

ideen er vel…. at hvis man google noget som kommer der masser bras…. 

 

og at man derfor spørger om der er nogle der har gode erfaringer med noget bestemt...

 

det er vel det man har sådan et forum som det her til for …forstå du det  ???

 

hvad med at være lidt behjælpelig … 

 

Nu blev der også spurgt efter en søgemaskine/annoncesite a la Modelle - og hvis man bare er lidt knøw ved tasterne kræver det altså ikke det store at google f.eks Berlin + massage - så fremkommer der en masse hjemmesider med yderligere adresser og hjemmesider og endda et kort over div. massage steder i Berlin - folk må altså også nogen gange selv lidt op på dutterne, fremfor at få det hele serveret.

 

Og dem der ikke kan finde ud af noget selv, uden at få det hele serveret  - de kommer som regel ikke af sted alligevel, har jeg efterhånden observeret - og så er der ligesom ikke nogen grund til at gøre det store nummer ud af det, Selv på plejehjemmene er de begyndt at vænne de gamle til selv at samle ting op fra gulvet  :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

På min lommeregner kan jeg kun taste tal, desvære :-P

Prøv med Berlin + massage  :P

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Her er et par links: thaipalast.de/ og www.rotlichtmodelle.de/thaimassagen/

Det eneste jeg har erfaring med er thaimodeller bei gera. En moden og buttet thaidame (Jada) fuldpakke til omkring 50 euro, ikke nogen wow oplevelse, og tror ikke det skal prøves igen, men det var i gå afstand fra mit hotel, så det var det nemmeste.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu blev der også spurgt efter en søgemaskine/annoncesite a la Modelle - og hvis man bare er lidt knøw ved tasterne kræver det altså ikke det store at google f.eks Berlin + massage - så fremkommer der en masse hjemmesider med yderligere adresser og hjemmesider og endda et kort over div. massage steder i Berlin - folk må altså også nogen gange selv lidt op på dutterne, fremfor at få det hele serveret.

 

Og dem der ikke kan finde ud af noget selv, uden at få det hele serveret  - de kommer som regel ikke af sted alligevel, har jeg efterhånden observeret - og så er der ligesom ikke nogen grund til at gøre det store nummer ud af det, Selv på plejehjemmene er de begyndt at vænne de gamle til selv at samle ting op fra gulvet  :)

 

jeg gir op  :)

 

men jeg tror det man gerne vil ha' er tips til hvad der skidt og hvad der er kanel :)

 

alle steder reklamere jo med de lækreste damer fra hele verden ….. og når man så dukker op, så er historien gerne noget anderledes !

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg gir op   :)

 

men jeg tror det man gerne vil ha' er tips til hvad der skidt og hvad der er kanel :)

 

alle steder reklamere jo med de lækreste damer fra hele verden ….. og når man så dukker op, så er historien gerne noget anderledes !

 

Ok - nu havde jeg tid til lige at søge på:

 

Berlin Thaimassage:

 

og fandt bl.a. denne liste:

 

http://www.farang.de/thaimassagen.html

 

Så skulle der være til et par dage  :P

 

Men jeg kender ikke nogen af stederne - har kun besøgt et thaimassage sted i Hamburg: 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...