Hop til indhold
Guest Professoren

Ann’s Thaimassage, Vejen

Recommended Posts

Guest Professoren

Mit tredje besøg på adressen. Første gang var rigtig godt, anden gang knapt så godt (men hæderligt), så jeg var lidt spændt på om der var en trend.  :eek: 

 

Havde sat næsen op efter en indledende massage af Ann – men nej, pigen der tog i mod mig insisterede på at gøre det hele selv. Gad ikke protestere i varmen, og lod hendes gode udseende og frække (men stadig reserverede) attitude få sin ret. Pigens gode udseende var dog ikke uden panderynker fra min side, da hun godt kunne ligne en good-looking ladyboy – smalle hofter og et drenget ansigt.  :geek: 

 

Jeg var dog tilpas liderlig til at tænke, what the fuck, bogstavlig talt, og aftalte en time med massage og den fulde pakke til 1200,-, vel vidende at massagen nok i bedste fald kunne katalogiseres som dejlige berøringer med det aftalte erotiske formål.  :cool: 

 

Tæt på min forventning blev det, men ikke helt. Efter 20 minutter vendte jeg mig om og signalerede at jeg gerne ville afløse massage-simuleringen med noget mere frækt. Pigen (og ja, det var en pige-pige) var villig nok, og på den lidt generte facon jeg er lidt svag overfor, så der blev gået til den efter (næsten) alle kunstens regler. Pigen var medlevende, nærværende og gav udtryk for egen nydelse uden at overdrive.  :mrgreen: 

 

Stedet kan anbefales, men hvis man går efter massagen, så husk at aftale dette specifikt med Ann på telefonen inden ankomst. Stedet er primært et bordel, men Ann er ferm nok ved briksen.  :-P 

 

Fortsat god søndag gents ’n lasses  :arrow: 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Professoren

Er der mulighed for B2B samt BJ og kan du huske priserne .....

 

Jeg fik et udmærket BJ uden, inden vi gik i clinch - øvrige priser og ydelser spurgte jeg ikke efter.

Men mon ikke B2B kan leveres...?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...