Hop til indhold
Gæst

Hvem lægger mest moms på alderen

Recommended Posts

Hej Aros og Smo.

 

Hvorfor opretter I dog ikke "De gamle sures Klub" herinde?

Jeg ved, at der vil være flere, som med glæde melder sig ind, og med min erfaring fra klublivet vil jeg gerne være behjælpelig med vedtægter og andre praktiske ting.

Det er bare at skrive PB, som I jo selv slår til lyd for.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

 

Nikita har ikke lagt moms på sin alder, og jeg har blot skrevet, at jeg ville have ønsket ,at hun havde gjort det, så jeg havde kunnet få milf-følelsen.

 

Men jeg er godt klar over, at mit synspunkt går imod strømmen herinde, hvor de fleste vil have ungt kød.

 

Din sidste bemærkning synes jeg godt nok er underlig, hvor ved ud det fra?

 

Min fornemmelse er, at rigtig mange gerne vil møde glædespiger på 30-40 år eller mere, men jeg er ret sikker på at præferencen mht alder afhænger af kundens alder, så det er faktisk umuligt at komme med generelle betragtninger. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros

Hej Aros og Smo.

Hvorfor opretter I dog ikke "De gamle sures Klub" herinde?

Jeg ved, at der vil være flere, som med glæde melder sig ind, og med min erfaring fra klublivet vil jeg gerne være behjælpelig med vedtægter og andre praktiske ting.

Det er bare at skrive PB, som I jo selv slår til lyd for.

Jeg bad om at man holdte sig til strengens emne og skrev ikke mere og så starter du dit sædvanlige personlige show. Jeg gider ærlig talt ikke at afspore denne debat ved at gå ned på dit niveau.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg bad om at man holdte sig til strengens emne og skrev ikke mere og så starter du dit sædvanlige personlige show. Jeg gider ærlig talt ikke at afspore denne debat ved at gå ned på dit niveau.

 

Jeg holdt mig faktisk til emnet "moms på alderen", men din sædvanlige negative tilgang til tingene herinde virker også afsporende. Du kan bare ikke selv se det i din egen rethaveriskhed.

Hermed slut herfra, så du får det sidste ord.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros

Det gør du ikke. Jeg beder stille og roligt om at holde sig til debattens emne men du elsker jo at skændes med alle herinde så du bliver skidesur over en så lille bemærkning. Men godt at du slutter nu, måske vi igen kan holde os til debattens emne.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stump

Det gør du ikke. Jeg beder stille og roligt om at holde sig til debattens emne men du elsker jo at skændes med alle herinde så du bliver skidesur over en så lille bemærkning. Men godt at du slutter nu, måske vi igen kan holde os til debattens emne.

 

Aros, den skal du ikke tro på. Folk der truer med at gå, er de eneste som stensikkert kom tilbage. BX har i en af mine tråde fortalt at han slutte, og var tilbage o tre indlæg senere. Så glæd dig ikke for tidligt, Aros.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...