Hop til indhold
Tip toe

Hvor lang tid foretrækker piger...?

Recommended Posts

Da jeg læste Politikens dagbog fra et bordel, bed jeg mærke i pigernes præferencer i bestilt tid. Jeg troede egentlig at logistikken ville være nemmest med få kunder og lange besøg, men pigerne foretrak det omvendte. (Eller også var det én af dem).

En pige udtalte at hun synes bedst om hurtige ind/ud sceancer, for det virkede som det mest overskuelige for hende. Muligvis så hun ikke behøvede at tilbringe et time med en mand, som ikke lige tændte hende.

Hvad foretrækker EG's piger...?

Er det nemmere at servicere i de 15 minutter, så dampen holdes højt, eller er 30 minutter eller derover bedst i jeres perspektiv? Og er 15 minutter hos nogle piger direkte irriterende, hvis man nu lige har gang i en god leg..? :)

Redigeret af Tip toe

Del dette indlæg


Link til indlæg

der findes 2 slags mænd.... 

 

dem der ikke aner hvad de laver, gør alle de ting de ikke skal, ikke opfylder minimumskravene for at besøget bliver behageligt ect....  der håber man på dansk til 500 og så ud igen

 

 

og så er er den store gruppe af dejlige søde mænd der med eller uden forudgående erfaring dukker op med en positiv attitude og vilje til samspil - der vil jeg helst have en time... ok en halv time gå an men helst en time :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil helst have en halv time første gang jeg skal møde en ny pige, for det kan blive en meget lang time for begge parter hvis nu der ikke er kemi.

 

Men derefter vil jeg nok foretrække mindst en time, hvis jeg er tryg ved pigen og hvis man klinger godt sammen :smile:

Redigeret af Manfred

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Smuk Enlig Mor

Da jeg læste Politikens dagbog fra et bordel, bed jeg mærke i pigernes præferencer i bestilt tid. Jeg troede egentlig at logistikken ville være nemmest med få kunder og lange besøg, men pigerne foretrak det omvendte. (Eller også var det én af dem).

En pige udtalte at hun synes bedst om hurtige ind/ud sceancer, for det virkede som det mest overskuelige for hende. Muligvis så hun ikke behøvede at tilbringe et time med en mand, som ikke lige tændte hende.

Hvad foretrækker EG's piger...?

Er det nemmere at servicere i de 15 minutter, så dampen holdes højt, eller er 30 minutter eller derover bedst i jeres perspektiv? Og er 15 minutter hos nogle piger direkte irriterende, hvis man nu lige har gang i en god leg..? :)

Tror det er et temperamentsspørgsmål... :)

 

Jeg tilbyder udelukkende eventyr af min. 1 times varighed - alt andet er utilfredsstillende for mig, da jeg ikke når at blive mæt mentalt, og derfor tilbyder jeg det ikke...

 

Jeg er vild med de lange seancer, hvor jeg virkelig har mulighed for at fordybe mig mentalt og fysisk i min elsker... Så jo længere tid des bedre... :)

 

Tror de hurtige seancer, er mere blide ved bevidstheden, da man herved ikke behøver at involvere sig på samme måde  - men omvendt må de være hårde for kroppen...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Smuk Enlig Mor

 Man skulle tro I ikke tog penge for det. ;)

Er det ikke også meningen..? :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Aaaaarrrhhhh, jasmin og smuk enlig mor, I er også så dedikerede. Man skulle tro I ikke tog penge for det. ;)

 

er det ikke bare dejligt at den slags piger rent faktisk findes ?? :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg går aldrig under en time.

Nu, hvor jeg er blevet ældre og langsommere med alting, jeg foretager mig, hedder det 1,5 time. Så kan jeg lige nå ned i sengen og op igen :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu, hvor jeg er blevet ældre og langsommere med alting, jeg foretager mig, hedder det 1,5 time. Så kan jeg lige nå ned i sengen og op igen :)

Hahaha. Ja jeg har nu aldrig ønsket de hurtige seancer, heller ikke for ti år siden, så der er ingen forskel der. Hvis jeg ved jeg skal være sammen med en Shewolf, så er det fint med 90 minutter, så er jeg færdig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tror kun jeg har prøvet en hel time én eneste gang. Desværre er min lyst ret spontan og uransagelig, så det med at booke en længere session flere dage i forvejen sker nærmest aldrig. Derfor dyrker jeg ofte de hurtige femten minutter.

Men med dig, Jasmin, gør jeg mig vidst en tjeneste med en undtagelse. Skal lige forberede regnskabet. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg er til begge dele... Jeg kan godt lide det spontane møde- et hot hurtigt knald kan jeg få lige så meget ud sf, som det modsatte... I den varme her foretrækker jeg halve timer. Jeg kan godt se økonomisk at hele timer er at foretrække, men ikke med 8 til 10 gæster or vagt, der må gerne være plafs til den spontane leg og en kvicky bagfra sf. Heller 15 min hed sex end en kedelig time tak.

Knus Line

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...