Hop til indhold

Recommended Posts

Sad og kiggede lidt efter info om dette område og da det var begrænset tænkte jeg at jeg lige ville komme med lidt Info!

Området er et udpræget familie område men med et heftigt natteliv og det er her mulighederne opstår!

Byen har Europas længste gå gade og der er derfor masser af indfaldsveje hvor de forholdsvis udenlandske gade prostituerede holder til! Jeg fik en snak med en af dem der holdt ferie dernede med sin mor og datter og tjente til ferien. Jeg går dog ud fra mængden og alderen på mange af dem at det var velorganiseret det meste! Men bare på min lille spotte tur så jeg vel 20-25 i alderen 20-40 år.

Ser ikke ud til at der er det vilde massage klinikker men jeg kigger på en mandag!

God ferie

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

mener du i sidegaderne til gågaden (altså om aftenen, når gaden er spærret for trafik) el. lidt længere væk fra lidoen ?

 

jeg plejer at bo på hotel altinate..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Okay tak

Har fundet en nat Club i den østlige del af byen Class

Venligst 8000

Hej 8000

Kan du ikke lige give mig koordinaterne (Google) for denne by? Jeg troede, at jeg kendte området ud og ind, men har aldrig hørt om denne by i nærheden af Venedig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...