Hop til indhold
OnTheRoad

Anita og Lena i Vedelsgade 83 Vejle ÆGTE RØDT!

Recommended Posts

http://side6.dk/resultatside/?q=5169

 

Var forbi har havde glædet mig til en fræk oplevelse med begge piger.

 

Annoncen reklamere med en dublet for 1400 i en halv time, så helt galt kunne det jo ikke gå -  Eller.....?

 

Aftalte tid via sms (på engelsk) at fik bekræftet at begge piger var til stede.

 

Stedet er ganske diskret med mange P muligheder inden for 100 m og lejligheden er fin ren med nyt rent bade værelse.

 

Aftalte den halve time med begge piger og sprang i bad.

 

Tøserne tog derefter et bad og kom så hurtigt ind i sengen.

 

De startede med lidt ryg-nusseri da jeg frabad mig olieplaskeri. 

 

Herefter lidt nus på front inden der komme et gummi på og de på skift lavde bj. (i annoncen står der superfransk Gratis, men det var ikke tilfældet og jeg gad faktisk ikke diskutere og ødelægge den ellers gode stemning).

 

Snart efter sprang blondinen på og vi kneppede lidt mens den rødhårede lå ved siden af og pillede ved sig selv.  Så var det tid til en udskiftning og jeg kneppede nu den rødhårede et stykke tid. Da jeg trak mig ud for at skifte stilling røg stemningen HELT i bund med lynets varsel. Tøsen havde fået sit røde og vi var begge smurt ind i blod. FØj for satan:(   Anyway - der var kun gået 20 minutter, så efter et bad var vi tilbage i kassen. Den rødhårede gav en sutter men ovenpå forskrækkelsen havde jeg lidt svært ved at genfinde begejstringen. Det gik dog og jeg afsluttede i blondinen.

 

Om pigerne.

Den røde (i dobbelt betydning) er ikke hende på billederne - eller også er de halvgamle, for nu har hun en del tattoer på arme og ryg. Kroppen er fin og kunne såmænd godt være hende på billeder. Hun har også en lille piercing i den ene nippel og brysterne er dejlig fast. Hun er helt klar mere tilbageholdende og siger ikke meget - men på tomandshånd tror jeg hun har evener.

 

Den blonde er en del kg tungere end billedet, men det skal nok passe det er hende efter en ordentlig sminketur. Hun har en dejlig stor røv og der er nok at holde i generelt. Ikke grim, men heller ingen skønhed.

 

Hvis I vælger en session med begge - anbefaler jeg at I forinden afstemmer forventningerne, for de tager ikke selv initiativ til lesbisk action, som jo er de fleste mænds fantasi. 

 

Karakter - svær at give da det var en MEGET blandet fornøjelse en ufrillig afbrydelse....

 

 

Gentagelse....? Nej - jeg tror sgu jeg vil få flashback til Bloody Dick :D

 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gaffer

Rolig nu, det er da ikke noget at blive så forskrækket over. Det er jo ganske naturligt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man har det med at dramatiserer lidt! men nogle piger kan virkelig skamme sig over sådan noget, ik? Tak for inputtet OnTheRoad :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jow Jow Gaffer. Måske naturligt, men skal det bløde når jeg sexer - skal det sgu være fordi hun er jomfru;) Det månedlige tænder jeg ikke på - men her er vi vel forskellige. Priser mig lykkelig for at jeg ikke havde valgt gensidig fransk.

Nej Bodie. Jeg blev jo og gennemførte med blondinen og da den røde trods alt kom tilbage og guffede - gad jeg ikke en diskussion om et par 100.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun tilbyder nu sex med menstruation, på AL

Hvis det da er samme pige.

Redigeret af KingFister

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...