Hop til indhold
TYR1975

søger noget frækt på djursland

Recommended Posts

hejsa

jeg er i sommerhus ved Fjellerup strand og leder efter et sted hvor man kan få hjælp med trykket, nogle der kender noget køre gerne efter det

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Pite.

Jeg kan ikke få dit link til at virke :-/

Hvem er pigen, hvor gammel og hvor kan hun træffes ?

Bor selv på Djursland og ærligt er der ikke det store udbud her, så hvis der nogle gode nye bud skal de da straks testes. ;-)

Send også gerne en PM

Hilsen eventyrlysten

Del dette indlæg


Link til indlæg

Se min anmeldelse her:

 

 

Ja, sådan kan oplevelser være forskellige:

Efter at have besøgt Roxanna 3 gange i Hvam sidst hun var i Danmark i Maj 2014, valgte jeg onsdag d. 16.07.14 at køre de 138 km fra Herning til Gjessing. 

Jeg valgte at køre den lange tur fordi jeg havde haft 3 x 1 times  fantastiske oplevelser med hende. 

 

Nej det er ikke hende på billederne, men de ligner meget og fremhæver hendes fantastiske bryster.

Dog har hun siden sidst farvet sit hår mørkt.

 

Jeg blev modtaget med et kæmpe knus/kys da vi jo efterhånden kender hinanden ret godt og vi aftalte den sædvanlige girlfriend time (1500) med superfransk og flere udløsninger, hun smuttede hurtigt i bad og kom tilbage kun med håndklædet omkring sig.

Vi havde herefter igen en fantastisk time. 

Stedet er et af de pæneste jeg har set (og jeg har set mange), med flotte lædermøbler og kunst på væggene, meget stort rent og pænt. 

Hyggerummet er også super og med masser af lys og spejle, absolut ikke noget af klage over.

Så vi har allerede aftalt at ses næste gang hun er i Danmark enten i Hvam eller i Gjessing.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...