Hop til indhold

Recommended Posts

Bella som huserer i disse dage på Bredsten Landevej 117 http://side6.dk/resultatside/?q=6291 skulle have et besøg. Billederne så tillokkende ud.

 

Prøvede i første omgang at ringe, men der var blot en neutraul telefonsvarer indtalt på dansk, der lovede "Nordeuropæiske Piger og div former". Altså ingen konkret præsentation eller mulighed for tidsbestilling, så dette må naturligvis tælle en smule ned.

 

Vel ankommet i carporten hvorfra der er direkte indgang til en aflukket gårdhave ringede jeg på. Alt ser pænt og ryddeligt ud og ikke i stil med mange andre lignende steder der ofte er total overgroet. (Ikke dermed at forstå at jeg kommer for at plukke DEN slags blomster :P   )

 

Døren blev åbnet af en høj blond pige med lidt brede kæber og jeg skød hende til at være Polsk - ca. 30 år. Hun fortalte dog at hun er fra Estland og mit bud er derfor at det er selv hende på billederne, da mange i Estland holder af foto-sessions hvor de er gejlet op på stillettet. Mht til hendes udseende, så vil jeg dog sige hun ikke er det bedste Estland har at byde på - for DER er sgu smukke gener i det land. På min 1-10 skala får hun en lille 6'er.

 

I entren blev jeg bedt om at stille skoene og blev ledt til arbejdsværelset hvor vi aftalte 20 min med danske og fransk til 700.   Herefter bad jeg om at låne badeværelset for at afrim. Igen lagde jeg mærke til at alt var pænt og rent. Der hang blot et enkelt håndklæde, men jeg vil gætte på at man får et udleveret, hvis man vil i bad - for der lå ingen fremme som på andre steder.

 

Tilbage i syndens hule smed jeg tøjet og afventede at hun kom tilbage med byttepenge. Det er oftest et sats at betale med store sedler, da mange siger de ingen byttepenge har og det dermed bliver til et mer-salg. Jeg havde forberedt mig på at tilvælge kys for og superfrask, men det behøvede jeg ikke da hun kom med mine 300 kr.

 

Hun kom hen og der havde på ingen måde travlt. Jeg tog stille og roligt BH og Trusser af hende mens hun stod foran mig. Dejlige store bryster som jeg lejede og suttede på som opvarmning. Derefter lagde vi os og nussede lidt indtil hun satte hætten på at startede det franske. Under dette drejede hun sig på eget initiativ rundt, så jeg kunne lege med hende fisse. Igen er dette en sjældenhed da dem jeg før har besøgt sørger for at holde kagedåsen uden for rækkevidde med mindre man selv trækken den til sig. Point til Bella.

 

Det franske var godt (selv med gummi) og så blev det tid til knaldet. Her overraskede hun igen positivt. Hun kravlede på og puttede sig helt ned til mig for derefter blot at ligge stille og kysse og nusse mig mens hun lod fissen gøre arbejdet. Hun var dejlig stram og hun lavde  hendes knibeøvelser som jeg ellers kun mærker når en kvinde får orgasme. DEJLIGT.   Efter lidt tid med dette begynde hun at kneppe mig rigtigt og jeg fik efter lidt tid vendt hende rundt og kneppede hende bagfra. Igen tager hun et point, da jeg kan mærke hun ligger og stimulerer sig selv med et par fingre. Gummiet blev fyldt mens et nummer med TV-2 spillede i Radioen der kørte i baggrunden og så klaskede jeg ellers sammen som en karklud. Jeg er ikke nusse-typen efter jeg har kneppet men til dem der synes det er dejligt, så vil Bella være noget for jeg. Lige efter jeg trak mig ud af hende - vender hun sig om at trækker mig ned til sig og giver sig til at nusse og kysse mere. De fleste andre steder springer pigen ud af sengen og giver sig til at tørre sig af med vådservietter - men ikke hende her.

 

Min dom

 

Stedet

8 ud af 10.      Jeg anbefaler at man bakker ind i carporten, da der er dårlig udsigt når man skal derfra igen. Stedet er rent og pænt. Ganske diskret - dog uden vente rum. Så eneste indikator på om der er ledigt- er hvis carporten er tom.

 

Bella:  Udseende. Som sagt tidligere så blot 6 ud af 10. (Hun er ikke en skønhed, men bestemt heller ikke frastødende. Gode bryster, ok ben og Super lækker fisse.

 

Sex'en: 8 ud af 10. Super god service. Et genbesøg hvor superfransk og andre ting skal prøves åbner måske op for en 9'er.

 

Risiko for genbesøg. HELL YES! :cool:

 

 

Over & Out

Del dette indlæg


Link til indlæg

På "samtalen" på efterlysning omkring hende er der en der har lagt bevis for at det ikke er hendes egne billeder. Men om ikke andet viser billederne NOGENLUNDE hvad man kan forvente at møde. Det svært med billeder når man ikke ser ansigtet!

Vedr bryster så synes jeg bestemt om dem:) NB: Hvis du er til bryster, så læs evt også det jeg har skrevet om SmukkeSara i Vejle. HUN har fantastiske hynder;)

Go weekend

Del dette indlæg


Link til indlæg

Efter OnTheRoads historie fik jeg endelig tid til at nå forbi.

Forventninger til udseende var ikke sat for højt, så jeg blev positivt overrasket.

Jeg vil lægge ansigt på en 7'er men kroppen på 8-9 hvis man kan lide lidt former og ikke kun skind og ben.

Ikke mager men flad mave og dejlige bryster der sad som de skulle og så var hun ret let antændelig.

Legede med sig selv undervejs og vil give ret i at knibeøvelserne dem husker hun.  ;)

Hun var dejlig stram og gjorde det rigtig godt.

Tror hun kom undervejs eller også er hun virkelig god til skuespil.

 

En rigtig sød måske lidt genert pige og kan klart anbefales.

Billederne yder hende ikke godt, da hun er markant pænere kropsmæssigt.

Super godt knald med gensidig fransk - i alt 20 min med god tid for 800,-   :P

20 min med superfransk kostede 1200,- og 30 min med superfransk stod til 1500,- på menuen, så hun er ikke den billigste men hun er god...  :)

Vi sludrede et stykke tid efter og hun fortalte at der ikke er mange kunder for tiden men hun nyder at være her.

Hun bliver ugen ud til søndag - 5 dage endnu og så går det hjemad.

 

Sommervarm anbefaling herfra og stor risiko for en genbesøg. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Godmorgen derude

 

Var forbi bredsten landevej 130, hvor jeg besøgte Anni http://side6.dk/resultatside/?q=anni25 som er pigen på billedet. Bestilte en quickie til 600,- hvorpå hun startede med lidt fransk med gummi på, og derefter en omgang doggy, hvor jeg kunne nyde hendes absolut fantastisk flotte røv, som var stor og fast, lidt ligesom hende Kardashian/Lopez. Anni var en sød/venlig pige fra Colombia med bøjle på tænderne, altså den rigtige gammeldags stålbøjle. Fremgangsmåden var ret maskinagtig, men havde heller ik tid til det helt store, måske andre er mere heldige. Flotte hårde bryster og tilpas stram fisse, så alt i alt var oplevelsen vel ok uden pil opad.

 

ollie

Del dette indlæg


Link til indlæg

God morgen,

 Eftersom jeg valgte at sige nejtak nede i nr. 117 (se  ?do=embed' frameborder='0' data-embedContent>)'>?do=embed' frameborder='0' data-embedContent>) kørte jeg til nr 130 igår. Her havde jeg en lignende oplevelse som den netop beskrevne af Ollie.

 

Sød pige fra Columbia (ægte latinotøs med DEJLIG samba røv). Frækt ansigt og ok fake bryster.  Hun tog høfligt imod med ordentlig introduktion og kunne ligefrem huske mit navn - både før under og efter akten.

 

Eneste minus fra stedet er at man blot ligger og knalder på et sengetæppe. (Derfor valgte jeg kun de stillinger hvor hun lå nederst).  Ellers godt diskret sted med parkering bag huset.

 

OnTheRoad   (AGAIN)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg gav 900 for gensidig fransk (med gummi), samt dansk i flere stillinger. Det tog vel en 20 minutters tid.

Mener græsk var 300 i tillæg, men er ikke sikker...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...