Hop til indhold
Ratata

Artemis - Himlen på Jorden

Recommended Posts

Jeg har besøgt Artemis regelmæssigt, siden jeg besøgte stedet i deres åbningsuge tilbage i 2005 og har elsket stedet og dets fantastiske piger lige siden. Pigerne er med årene blevet noget mere aggressive, i starten kunne man selv gå rundt og snakke med pigerne og finde den man lige tændte på. Det kan man stadig, men nu skal man bare sige nej tak, mange gange i løbet af en aften. Den del har jeg også lært og der er generelt ikke mange "nittere" i blandt, standarden er meget høj. Men sidste gang jeg besøgte stedet var jeg sammen med Sacha en utrolig charmerende og køn pige fra Moldavien, Hun fortalte at hun havde været på stedet i 5 år, et held/uheld jeg ikke havde stødt på hende noget før.

Da vi kom ovenpå, startede hun med klassikeren "Cum in Mouth" og den har jeg altid et svar på, kan du få mig til at komme i munden betaler jeg gerne de 50€ ekstra, ellers ikke...

Men så startede hun med "2 piger", "2 mænd", "prostata massage" og jeg ved ikke hvad, så blev jeg stædig og sagde "jeg nøjes med sex i 30 min." og så fik jeg en gang maskinsex totalt uden engagement og efter 30 min så ned og afregne - normalt giver jeg altid 10€ eller 20€ i drikkepenge, hun fik 10€, så startede hun med at hun ville have 50€ i drikkepenge og sådan blev hun ved, men jeg holdt fast i de 10€ jeg havde givet, så mit råd er, spar krudtet på hende. Det skal så siges at hun var min pige nummer 4 den aften, så jeg var heller ikke på toppen, men alligevel...

 

http://www.fkk-artemis.de/page/girls/img_0127-3/

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, det var dumt at give hende tips, men hun forstod at det ikke var godt, det fortalte jeg hende i meget klare vendinger... :eek:

 

Nu er jeg ikke så god til det med navne som Montezi, men den aften var det ud over Sacha, Paula, Mikka og en nystartet ungarsk pige, som jeg ikke kan huske navnet på. Især de to sidste var spitzenklasse. :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...