Hop til indhold
Gæst

Cassiopeiastars

Recommended Posts

Gæst

Hej Alle :-)

 

Jeg ringede i går (torsdag) formiddag til Cassiopeiastars for at bestille en tid hos Aisha. Jeg har længe haft et godt øje til Aisha´s profil, (stort set lige siden hun startede), og da jeg har sommerferie nu, og så at hun har en vagt lørdag fra 16 til 22, tænkte jeg, at nu skulle det altså være :-) Jeg snakkede med en sød telefondame, som fortalte, at jeg ikke kunne bestille en tid hos Aisha, når ikke jeg havde været hos hende før. For Aisha ville gerne møde sine gæster først, inden der blev lavet aftaler. Men jeg var meget velkommen til at kigge forbi hos Cassiopeiastars lørdag, og hilse på Aisha. Jeg sagde så, til telefondamens undren, at jeg troede, at jeg ville droppe det, fordi der så nok ville være optaget. (Jeg kan lige se for mig, hvordan jeg lørdag vader frem og tilbage på Østerbro, mens jeg venter på, at Aisha bliver ledig. Der kan sikkert godt gå nogle timer.... :-) ).

 

Dette indlæg skal på ingen måde ses som en kritik af Cassiopeiastars og Aisha, for telefondamen var sød at snakke med, og jeg har fuld respekt for Aisha´s holdning. Jeg ville utrolig gerne have mødt Aisha, men sådan er det, det var bare ikke meningen, at jeg skulle opleve hende. Det mit indlæg går på, er at jeg gerne vil spørge om, der er nogle af jer, som ved om, det bare generelt er sådan hos Cassiopeiastars, at man ikke kan bestille en tid hos en pige uden at have mødt hende først. Jeg har før været hos Cassiopeiatars, men det er efterhånden et stykke tid siden, og dengang var der ikke nogen problemer :-)

 

Hilsen

Orgasmereformen :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Michelangelo

En ting er at man stiller generelle betingelser, fx mht alder, men jeg ville aldrig acceptere at skulle udstilles for at blive godkendt, ligeså lidt som jeg kunne finde på at undersøge pigen som en anden vare.

 

 

Det du har været ude for, er ikke generelt for Cassiopeia, men om der er mere end en pige der har sådanne betingelser, skal jeg ikke kunne sige. Du kan prøve at stille spørgsmålet i Cassiopeias gæstebog.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mon ikke det bare er fordi Aisha er spritny i branchen,og kun haft et par vagter,at hun er lidt nervøs/spændt og lige skal finde sine ben at stå på?

Har aldrig haft problemer med tidsbestillinger hos cass,eller andre knaldhytter,selvom man ik har besøgt den pågældende pige før.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har gennem flere år oplevet samme praksis hos Cassiopeia. Hvis man ikke har mødt pigen før, opfordrer de servicevenligt til, at man ikke booker, da bestillingen ellers er bindende. Jeg finder ordningen rigtig god, ikke mindst for kunden.

 

Modsat Fracisco mener jeg, at naturligvis skal pigerne til enhver tid have lov at sige nej til en gæst! Blot det (ligesom alt andet) meddeles på en respektfuld måde. Selv har jeg kun oplevet det én gang ud af hundred.

 

Men ingen mand, der har blik for ungpigeskønhed og sødme, kunne finde på at gå fra Aisha! En sød og ualmindelig smuk eventyrprinsesse! Pas nu rigtig godt på hende.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Michelangelo

Jeg har gennem flere år oplevet samme praksis hos Cassiopeia. Hvis man ikke har mødt pigen før, opfordrer de servicevenligt til, at man ikke booker, da bestillingen ellers er bindende. Jeg finder ordningen rigtig god, ikke mindst for kunden.

 

Modsat Fracisco mener jeg, at naturligvis skal pigerne til enhver tid have lov at sige nej til en gæst! Blot det (ligesom alt andet) meddeles på en respektfuld måde. Selv har jeg kun oplevet det én gang ud af hundred.

 

Men ingen mand, der har blik for ungpigeskønhed og sødme, kunne finde på at gå fra Aisha! En sød og ualmindelig smuk eventyrprinsesse! Pas nu rigtig godt på hende.

 

 

Jeg mener bestemt også at en pige har ret til at sige nej til en gæst. Min udtalelse går mere på, hvor kritisk man kan forvente hun er. Der er trods alt tale om et erhverv. I det tilfælde, der nævnes i trådstarten er der tale om at det slet ikke er muligt at booke en tid, og det er fair nok, men i det tilfælde vil jeg foretrække en anden pige i stedet for at risikere at spilde både min tid og mit gode humør-

 

Det er klart at en booking er bindende, men det er jo ikke det trådstarteren taler om.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...