Hop til indhold
Tøsedrengen

Lady Gitte, Odense

Recommended Posts

Har besøgt Lady Gitte i Dronningensgade.
 
Helt igennem vellykket. Jeg havde selvfølgelig læst min lektie på www.ladygitte.dk og bad om mild dominans og fræk snak - begge dele med humor. Plus et par ting, jeg holder privat. Aftalen lød på kr. 1.500/45 min.
 
Gitte holdt aftalen og lidt til. Hun er gennemført proff på den gode måde. Nærværende, læser sin kunde korrekt og virker fuldstændig afklaret med sit virke. Fandens fræk er hun oveni, nem at snakke med og jeg tror ikke noget kan overraske hende. 
 
Jeg har ikke fantasier om SM eller slaveleg, men jeg kan godt lide piger, der kan overraske og tage styringen, og det kan de gode, erfarne dominaer - i modsætning til dansk/fransk-markedet, hvor mange piger forventer, at man præcis beskriver, hvad man vil have. 
 
Alt foregik i en afslappet atmosfære og både stedet og Gitte signalerer orden og god hygiejne. 
 
Billeder og beskrivelser (for så vidt angår mine erfaringer, haha) på ladygitte.dk er korrekte. 
 
Hun har det sødeste ansigt og de mest appetitlige attraktioner. Måske kan hun ikke trække maven helt så langt ind som på billederne, men det holder sig indenfor på tolerancegrænsen :smile:
 
Kommer jeg igen? JA! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

har selv været ved hende flere gange, med gode oplevelser og rollespil og har aftalt tid med hende 24 juli

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tøsedrengen skrev, den 18.7.2014 at 11:44:
Har besøgt Lady Gitte i Dronningensgade.
 
Helt igennem vellykket. Jeg havde selvfølgelig læst min lektie på www.ladygitte.dk og bad om mild dominans og fræk snak - begge dele med humor. Plus et par ting, jeg holder privat. Aftalen lød på kr. 1.500/45 min.
 
Gitte holdt aftalen og lidt til. Hun er gennemført proff på den gode måde. Nærværende, læser sin kunde korrekt og virker fuldstændig afklaret med sit virke. Fandens fræk er hun oveni, nem at snakke med og jeg tror ikke noget kan overraske hende. 
 
Jeg har ikke fantasier om SM eller slaveleg, men jeg kan godt lide piger, der kan overraske og tage styringen, og det kan de gode, erfarne dominaer - i modsætning til dansk/fransk-markedet, hvor mange piger forventer, at man præcis beskriver, hvad man vil have. 
 
Alt foregik i en afslappet atmosfære og både stedet og Gitte signalerer orden og god hygiejne. 
 
Billeder og beskrivelser (for så vidt angår mine erfaringer, haha) på ladygitte.dk er korrekte. 
 
Hun har det sødeste ansigt og de mest appetitlige attraktioner. Måske kan hun ikke trække maven helt så langt ind som på billederne, men det holder sig indenfor på tolerancegrænsen :smile:
 
Kommer jeg igen? JA! 

lyder skøøønt, jeg har min første gang til gode men kan ikke vente

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lotte skrev, den 18.7.2014 at 15:11:

har selv været ved hende flere gange, med gode oplevelser og rollespil og har aftalt tid med hende 24 juli

skøønt har ikke haft fornøjelsen endnu men ka ik vente

Del dette indlæg


Link til indlæg
camhansen skrev, 1 time siden:

skøønt har ikke haft fornøjelsen endnu men ka ik vente

Du er med på det er en 6 år gammel tråd? Så undersøg lige om hun stadig kan besøges inden du begynder at glæde dig for meget.... :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Final Cut

Ja det er godt nok en gammel tråd at hive frem, Lady Gitte træffes så vidt jeg ved nu i Kolding, men rigtigt hun har tidligere været i Odense.

Del dette indlæg


Link til indlæg
camhansen skrev, for 5 timer siden:

skøønt har ikke haft fornøjelsen endnu men ka ik vente

Var det ikke nok, at skrive det på en enkel side ?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderbasse

Faldt i søvn inden jeg blev færdig med at læse hendes profiltekst 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liderbasse skrev, Lige nu:

Faldt i søvn inden jeg blev færdig med at læse hendes profiltekst 

Så er hun nok ikke noget for dig.... :) Jeg faldt ikke i søvn under læsningen... Stoppede ret hurtigt og gik videre til den næste.... ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderbasse
22 cm and thick skrev, for 1 minut siden:

Så er hun nok ikke noget for dig.... :) Jeg faldt ikke i søvn under læsningen... Stoppede ret hurtigt og gik videre til den næste.... ;)

Haha ja, cirka det samme her

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...