Hop til indhold
Gæst

hjælp... Flat-rate, eller hvad det nu hedder.

Recommended Posts

Gæst

Skal en tur sydpå senere idag. Er det bare at betale et fast beløb ? Og så der frit med de piger man vil. ? Eller hvordan er det ? Hvor er de henne.? Hvilke er bedst. Max afstand ca 250 fra grænsen, hamburg...vevt.. tak for hjælpen.. :) ved den kommer. Tak.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Skal en tur sydpå senere idag. Er det bare at betale et fast beløb ? Og så der frit med de piger man vil. ? Eller hvordan er det ? Hvor er de henne.? Hvilke er bedst. Max afstand ca 250 fra grænsen, hamburg...vevt.. tak for hjælpen.. :) ved den kommer. Tak.

 

Der findes forskellige koncepter, så vil anbefale dig at undersøge de forskellige steders hjemmesider og anmeldelser her på Eroguide

 

Fantasy Lounge  

 

går du dog ikke forkert af.

 

Kan se Bea i Lauenburg har fået nye piger, der også taler tysk:

 

http://www.club57-lauenburg.de/

 

Ellers se her: http://www.modelle-hamburg.de/sexpartys.html

 

Men husk at spørge pigerne pænt, flirt lidt med dem og behandl dem med respekt - de er der jo for os  :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Skal en tur sydpå senere idag. Er det bare at betale et fast beløb ? Og så der frit med de piger man vil. ? Eller hvordan er det ? Hvor er de henne.? Hvilke er bedst. Max afstand ca 250 fra grænsen, hamburg...vevt.. tak for hjælpen.. :) ved den kommer. Tak.

Det er nok lidt sent at svare; men jeg vil anbefale Absolut-Girls når du ikke har prøvet flatrate før.

Her har pigerne god tid til at sidde og hygge, både i sofaerne, spa og saunaen. De har også god tid i rummene.

Absolut har også svømmepøl.

Hos Fantacy har jeg kun oplevet en pige i saunaen og aldrig nogen i spa.

Der er flere piger hos Fantacy; men også flere mænd.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Okay, tak :) Er det så sådan man betaler.. Så skal man ikke have pungen op igen ? Og så må man bare knalde de gange man kan ? Også med den samme 2 gange ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Okay, tak :) Er det så sådan man betaler.. Så skal man ikke have pungen op igen ? Og så må man bare knalde de gange man kan ? Også med den samme 2 gange ?

 

Nej, du betaler ved indgangen, og så må du spørge pigerne pænt - som regel siger de ikke nej - kun hvis du har fået et dårligt ry - de snakker jo sammen indbyrdes, så behandel pigerne pænt og spørg til deres grænser - og også til om du må tage flere ture med den samme - det er lidt forskelligt hvordan de ser på dette - nogen steder må du hele rækken igennem før du må få en ny tur med den første   ;) nogle steder ser pigerne skævt til en kollega, som forsøger at holde en gæst for sig selv - hvis nu der ikke er så mange gæster  :)  - og man vil jo heller ikke gøre forskel på pigerne  :)  men der kan jo være nogen man helst springer over  :roll:

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej, du betaler ved indgangen, og så må du spørge pigerne pænt - som regel siger de ikke nej - kun hvis du har fået et dårligt ry - de snakker jo sammen indbyrdes, så behandel pigerne pænt og spørg til deres grænser - og også til om du må tage flere ture med den samme - det er lidt forskelligt hvordan de ser på dette - nogen steder må du hele rækken igennem før du må få en ny tur med den første   ;) nogle steder ser pigerne skævt til en kollega, som forsøger at holde en gæst for sig selv - hvis nu der ikke er så mange gæster  :)  - og man vil jo heller ikke gøre forskel på pigerne  :)  men der kan jo være nogen man helst springer over  :roll:

Enig med Grisen.

Vi danskere har generelt et godt ry for at opføre os pænt og hensynsfuldt, det ry må vi tage vare på.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Super, tak for det :) - Bliver først imorgen.. Skal gøre alt for at opretholde vores gode ry :) Er nu ikke noget problem, er stille og rolig :) 

Tror det bliver "Absolut-Girls"  - kan dog ikke finde deres hjemmeside, kun den der "http://www.modelle-hamburg.de" - og den er ret forvirrende for mig.. 

Men endnu engang tak for hjælpen :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Super, tak for det :) - Bliver først imorgen.. Skal gøre alt for at opretholde vores gode ry :) Er nu ikke noget problem, er stille og rolig :)

Tror det bliver "Absolut-Girls"  - kan dog ikke finde deres hjemmeside, kun den der "http://www.modelle-hamburg.de" - og den er ret forvirrende for mig.. 

Men endnu engang tak for hjælpen :)

 

Ja, Modelle er ikke allermest informativ og linker f.eks ikke til stedernes egne hjemmesider, men de opgiver som regel stedets adresse - og så er det bare at google den for at finde frem til hjemmesiden eller div. anmeldelser, billeder af pigerne mv.  :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hey :) Endnu engang tak for hjælpen.

Vil bare det sige det var ikke lige mig det der.. Men så fik jeg da prøvet det. 

Der var kun mig og een mere, men meget flink mand.. Og 2 piger + een i baren, som bare stod der... 

Så det var lidt kedeligt, men fik da et par gode omgange..Også brusebad med den ene :) meget fint.

Men tog lige forbi Kiel på vej hjem, det var rigtigt fint.. Fandt en sød pige der som var lige min smag, til 30 Euro, for det hele,.. Meget sød var hun. 

Men Kiel er nok mere min stil.. Kan godt lide at gå rundt og kigge og prøve lidt selvfølgelig.. Oplevede alle pigerne som søde og fine.. Ingen problemer med noget der... 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hey :) Endnu engang tak for hjælpen.

Vil bare det sige det var ikke lige mig det der.. Men så fik jeg da prøvet det. 

Der var kun mig og een mere, men meget flink mand.. Og 2 piger + een i baren, som bare stod der... 

Så det var lidt kedeligt, men fik da et par gode omgange..Også brusebad med den ene :) meget fint.

Men tog lige forbi Kiel på vej hjem, det var rigtigt fint.. Fandt en sød pige der som var lige min smag, til 30 Euro, for det hele,.. Meget sød var hun. 

Men Kiel er nok mere min stil.. Kan godt lide at gå rundt og kigge og prøve lidt selvfølgelig.. Oplevede alle pigerne som søde og fine.. Ingen problemer med noget der... 

To piger, det er for få.

Jeg var der mandag 21.7 da var der tre piger, det er det mindste jeg har oplevet.

Katja ( hende bag baren) fortalte at det var ferietid  og ikke mange gæster.

Fra 12.00 til 21.30 var der fire gæster, den ene til en shorttime.

Min erfaring er at fra ca. 18.00 kan der være en død tid uden gæster og da kan nogle af pigerne gå ind i privaten for at slappe af.

De fortalte at Selin ankom om aftenen, så jeg ærgrede mig at jeg ikke havde valgt tirsdag til mit besøg.

Selin har tidligere arbejdet hos Optasia.

Redigeret af gungner

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hey :) Endnu engang tak for hjælpen.

Vil bare det sige det var ikke lige mig det der.. Men så fik jeg da prøvet det. 

Der var kun mig og een mere, men meget flink mand.. Og 2 piger + een i baren, som bare stod der... 

Så det var lidt kedeligt, men fik da et par gode omgange..Også brusebad med den ene :) meget fint.

Men tog lige forbi Kiel på vej hjem, det var rigtigt fint.. Fandt en sød pige der som var lige min smag, til 30 Euro, for det hele,.. Meget sød var hun. 

Men Kiel er nok mere min stil.. Kan godt lide at gå rundt og kigge og prøve lidt selvfølgelig.. Oplevede alle pigerne som søde og fine.. Ingen problemer med noget der... 

Også kun positiv oplevelse fra Kiel, se evt. anmeldelse/beretning. Hvor var du i Kiel?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Årh kan ikke lige huske.. Præcis hvor. Var lidt rundt i de "huse" der :) - der ligger 4 lige tæt på hinanden :)

Også kun positiv oplevelse fra Kiel, se evt. anmeldelse/beretning. Hvor var du i Kiel?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Årh kan ikke lige huske.. Præcis hvor. Var lidt rundt i de "huse" der :) - der ligger 4 lige tæt på hinanden :)

Altså Laufhaus? Hvad fik du for 30 euro?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Altså Laufhaus? Hvad fik du for 30 euro?

 

Se evt.:

 

 

Må indrømme at jeg nok ikke er den store fan af disse "dukkehuse".

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

En omgang sex med blow, 15-20 min.. Og måtte røre lidt..  :)

Altså Laufhaus? Hvad fik du for 30 euro?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...