Hop til indhold
Jansen

Ferietur tii Ebeltoft

Recommended Posts

Jeg har lige været en tur i Ebeltoft, allerede ved ankomsten til byen er der et skilt ved et sommerhus med Thaimassage.

Jeg besøgte stedet dagen efter det er på Grønhøj, nem parkering udenfor men ikke diskret, jeg kunne se en mand sidde inde i stue da jeg gik op af indkørslen.

Blev modtaget af en rar kone på godt 50 vil jeg tro, fik en rimelig god massage, desværre med nogle duftolie og ingen mulighed for bad, En god oplevelse for 250.-.

Et par dage efter skulle lykken afprøves igen, jeg havde set et banner over et Thaispisested med en reklame for Thaimassage. Banneret var nu væk men jeg havde fået nummeret og prøvede at ringe, men hun svarede at stedet var lukket og hun havde fået andet arbejde.

Så tog jeg ned over for Glasmuseet hvor der stod et skilt om Thaimassage i Thaishoppen, Jeg blev modtaget af en sød dame i butikken, hun viste mig ud bagved forbi 2 brikse med forhæng og ind i et lukket rum. Hun spurgte hvem jeg ville masseres af og jeg svarede at det ikke havde nogen betydning. Jeg smed tøjet og lagde mig på briksen, så kom der en ind og begyndte massagen den var ret kraftfuld, jeg drejede hovedet for at se hende og blev noget overrasket da det var den unge mand som havde siddet udenfor butikken.

Nu var det jo kun massage jeg var kommet for og den var rigtig god, hvis der er kvinder der læser med her kan han kun anbefales en ung flot knægt sidst i tyverne vil jeg gætte på. En god men anderledes oplevelse til 350,- desværre også med stærk duftolie og uden bad.

I morgen er jeg nød til at besøge Creami hos Chaba i Århus for en god afslutning på ferien.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...