Hop til indhold
fisker

Kropsmassage

Recommended Posts

Hejsa.

Jeg har ikke været der , men der er et par tråde herinde hvis du søger.

Det jeg har læst er at hun giver en super fin penismasssage med afslutning ,men det er kun dig som skal nyde , som hun skriver er hun fuldt påklædt og ikke noget med at pille ve hende.

VH

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hejsa.

Jeg har ikke været der , men der er et par tråde herinde hvis du søger.

Det jeg har læst er at hun giver en super fin penismasssage med afslutning ,men det er kun dig som skal nyde , som hun skriver er hun fuldt påklædt og ikke noget med at pille ve hende.

VH

Den eneste tråd om angelmassage er denne:

Med hensyn til penismassage tror jeg, du forveksler med totalrelaxing.dk, som der er en del om herinde, men jeg hører da om det, hvis Angel også er med på det.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hejsa.

Pokkers :)       helt klart min fejl, der var jeg lige hurtig nok,      jo du har ret.

VH

Den eneste tråd om angelmassage er denne:

Med hensyn til penismassage tror jeg, du forveksler med totalrelaxing.dk, som der er en del om herinde, men jeg hører da om det, hvis Angel også er med på det.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej. jeg har været der for noget tid siden - Det er i et lidt rodet privat hus, hun er ganske sød og flink (ikke lækker) og hun giver en ok rigtig massage samt noget sensitiv massage/terapi hvor hun næremst nusser dig over det hele, intet af det er forbundet med sex! og tror ikke der er noget at komme efter :( men send en PM hvis du vil vide mere :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...