Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Har lige besøgt denne vidunderlige pige. Og jeg sidder nu i bilen og griner fjoget. Er helt grøn i det her. Men har læst mange indlæg herinde

Skrevet

men ingen anal her tak

Skrevet

Der står intet om priser på hendes annonce, hvor ligger de? Svarer profilen til virkeligheden?

Skrevet
  • Author

Der står intet om priser på hendes annonce, hvor ligger de? Svarer profilen til virkeligheden?

Prisen aftaler du over telefonen. Og ja billederne passer 100% hun er super sød og dejlig. Jeg gav 900 for en halv time. Tror ydelserne afhænger lidt af kemi. Men kan dog oplyse jeg fik fantastisk GFE. og mit til dato bedste Bj :-)

Skrevet

Hun ser super lækker ud.... og jeg ved lige præcis hvordan du havde det, for sådan havde jeg igår også, da jeg var med en på 18 super flot pige... super lækker...var euforisk i bilen i en time på vej hjem :D. Tak for toppet, jeg tror jeg vil ringe til hende, hun ser super lækker ud :D

Skrevet

18årig.....

Hvem, hvad og hvor?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.