Hop til indhold
MissMaise

Verdens dejligste gæster - TAK

Recommended Posts

Jeg vil bare dele min glæde med jer. Jeg sidder på min altan og nyder dagens sidste sol, imens jeg tænker tilbage på endnu en dejlig dag "på kontoret".

 

Jeg er bare så utrolig glad for mit arbejde. Jeg startede som glædespige for godt og vel et års tid siden, og den beslutning har jeg aldrig fortrudt. Det var en svær beslutning. Jeg vejede for og imod; Hvad med fordommene? Familien? Vennerne? Samfundet i det hele taget? Og tanken der optog mig mest: Mister jeg en del af mig selv?

 

Men alle mine bekymringer blev gjort til skamme, Jeg mister ikke en del af mig selv, jeg GIVER en del af mig selv - og får det ofte tifold tilbage. Og jeg føler mig ærligt talt beriget. Tænk at få af vide, at man gør verden til et bedre sted - at blive begæret - at blive kaldt en "kærlighedsformidler!"

Hvor heldig kan en kvinde være!?! Jeg føler mig heldig, meget heldig.

 

Tak for jeres måde at behandle mig på - TAK :)

 

Kærligst

Maise

Redigeret af MissMaise

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil bare dele min glæde med jer. Jeg sidder på min altan og nyder dagens sidste sol, imens jeg tænker tilbage på endnu en dejlig dag "på kontoret".

 

Jeg er bare så utrolig glad for mit arbejde. Jeg startede som glædespige for godt og vel et års tid siden, og den beslutning har jeg aldrig fortrudt. Det var en svær beslutning, jeg vejede for og imod, hvad med fordommene, familien, venner og samfundet i et hele taget? Og tanken der optog mig mest: Mister jeg en del af mig selv?

 

Men alle mine bekymringer blev gjort til skamme, Jeg mister ikke en del af mig selv, jeg GIVER en del af mig selv, og får det ofte tifold tilbage. Og jeg føler mig ærligt talt beriget. Tænk at få af vide, at man gør verden til et bedre sted - at blive begæret - at blive kaldt en "kærlighedsformidler!".

Hvor heldig kan en kvinde være!?! Jeg føler mig heldig, meget heldig.

 

Tak for jeres måde at behandle mig på - TAK :)

 

Kærligst

Maise

 

den tilslutter jeg mig :)   skidegodt indlæg... du har virkelig sat ord på hvordan jeg også føler det 99,9 % af tiden :)

 

 

168997d1363777407-smartsource-tear-pads-

Redigeret af Jasmin

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvor er i dejlige piger :) (selv om jeg ikke kan prale af at have været med til at gøre lige netop jer tre glade i låget ;) )

Del dette indlæg


Link til indlæg

Selvom jeg ikke har besøgt nogen af Jer tre, vil jeg alligevel – så til hele standen – gerne sige: TAK i lige måde

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mænd er naive, og pigerne ved lige hvordan de skal reklamere. Intet lyder bedre end at man elsker sit job og alle de disse skønne lækre mænd åh så højt. Og pigerne ved det, og det bliver ædt råt. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og det er helt udelukket at nogle af dem taler sandt?? Du er ikke mig, så du ved ikke hvad JEG føler.

 

Trist skæbne at være så skeptisk og negativ når nogen poster noget positivt....

 

God aften,

Maise

Mænd er naive, og pigerne ved lige hvordan de skal reklamere. Intet lyder bedre end at man elsker sit job og alle de disse skønne lækre mænd åh så højt. Og pigerne ved det, og det bliver ædt råt. ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mænd er naive, og pigerne ved lige hvordan de skal reklamere. Intet lyder bedre end at man elsker sit job og alle de disse skønne lækre mænd åh så højt. Og pigerne ved det, og det bliver ædt råt. ;)

 

Åhhhhhh, for h.... Stik nu de der evendelige reklame anklager op hvor du trænger til lidt morskab.

Alle vi andre kan snildt skille smiger fra glæde.

Hvad er der iøvrigt galt i at blive smigret og aet på kinden?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og det er helt udelukket at nogle af dem taler sandt?? Du er ikke mig, så du ved ikke hvad JEG føler.

 

Trist skæbne at være så skeptisk og negativ når nogen poster noget positivt....

 

God aften,

Maise

 

Det er verdens ældste reklametrick for en person i verdens ældste erhverv. En pige sagde engang til mig at mændene blev helt vilde med hende, når hun bildte dem ind, at hun var nymfoman, og det var årsagen til at hun var massagepige. Det lyder bare godt i mændenes ører at en pige bare elsker at have alle os nydelige dejlige attraktive mænd som kunder :D

Ligesom når pigerne skamroser kunderne for hvor fantastiske de er i forlængelse af deres anmeldelser og de er helt utrolige i sengen, og hvordan det lykkedes pigerne at gøre mændene helt rundtossede herinde. :D

 

De færreste tør skrive sandheden, og Sunny er nok den eneste ærlige pige herinde og når hun skriver indlæg så bliver hun kanøflet af pigerne på groveste vis og deres naive mænd for ikke at holde sig på den pæne overflade, for jeg ved godt at ingen må kradse i overfladen og alt skal virke som om det er en lyserød sky pigerne og kunderne flyder rundt på. :D

 

Verden vil bedrages, lad den så blive det. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Åhhhhhh, for h.... Stik nu de der evendelige reklame anklager op hvor du trænger til lidt morskab.

Alle vi andre kan snildt skille smiger fra glæde.

Hvad er der iøvrigt galt i at blive smigret og aet på kinden?

 

Du er så sød Århuselsker, du er simpelthen så sød :D

 

Det er det du vil have, så værsgo. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvem bilder sig lige noget ind her?! Du tror du kan tale på vegne af andre mennesker! Det er ikke bare uhøfligt og snobbet - det er tegn på umodenhed og mangel på menneskelig indsigt.... 

 

Redigeret af MissMaise

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er verdens ældste reklametrick for en person i verdens ældste erhverv.

 

Hvor en skaber lidt lys, kommer der ofte en lyseslukker :sad: :sad:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mænd er naive, og pigerne ved lige hvordan de skal reklamere. Intet lyder bedre end at man elsker sit job og alle de disse skønne lækre mænd åh så højt. Og pigerne ved det, og det bliver ædt råt. ;)

Det er bedre at oprette en ny tråd.

Dette er et helt andet emne.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er verdens ældste reklametrick for en person i verdens ældste erhverv. En pige sagde engang til mig at mændene blev helt vilde med hende, når hun bildte dem ind, at hun var nymfoman, og det var årsagen til at hun var massagepige. Det lyder bare godt i mændenes ører at en pige bare elsker at have alle os nydelige dejlige attraktive mænd som kunder :D

Ligesom når pigerne skamroser kunderne for hvor fantastiske de er i forlængelse af deres anmeldelser og de er helt utrolige i sengen, og hvordan det lykkedes pigerne at gøre mændene helt rundtossede herinde. :D

De færreste tør skrive sandheden, og Sunny er nok den eneste ærlige pige herinde og når hun skriver indlæg så bliver hun kanøflet af pigerne på groveste vis og deres naive mænd for ikke at holde sig på den pæne overflade, for jeg ved godt at ingen må kradse i overfladen og alt skal virke som om det er en lyserød sky pigerne og kunderne flyder rundt på. :D

Verden vil bedrages, lad den så blive det. :D

Jeg vil gerne bedrages så! Jeg er da ikke så blåøjet, at jeg tror, jeg er verdens bedste elsker:-) eller at de piger jeg besøger kun venter på mig...men du kan dælme tro at jeg tror på at nogle, for ikke at sige de fleste jeg besøger, er oprigtigt glade for det de kan gøre for mig.....nemlig en stund hvor man flygter lidt væk fra virkeligheden...kald da bare det for en bedrag og blålys.....du må simpelthen besøge de forkerte piger, eller også skulle du prøve at sænke paraderne lidt, og lade dig rive med ind i det, du opfatter som bedrag.....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mænd er naive, og pigerne ved lige hvordan de skal reklamere. Intet lyder bedre end at man elsker sit job og alle de disse skønne lækre mænd åh så højt. Og pigerne ved det, og det bliver ædt råt. ;)

 

Fantastisk - jamen så forventer jeg da at se dig på mandag... for du er jo en naiv mand der lige har ædt min påstand om glæde og det kan du jo slet ikke stå for så du besøger mig naturligvis på mandag ??

 

ikk???? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Smuk Enlig Mor

Jeg vil bare dele min glæde med jer. Jeg sidder på min altan og nyder dagens sidste sol, imens jeg tænker tilbage på endnu en dejlig dag "på kontoret".

 

Jeg er bare så utrolig glad for mit arbejde. Jeg startede som glædespige for godt og vel et års tid siden, og den beslutning har jeg aldrig fortrudt. Det var en svær beslutning. Jeg vejede for og imod; Hvad med fordommene? Familien? Vennerne? Samfundet i det hele taget? Og tanken der optog mig mest: Mister jeg en del af mig selv?

 

Men alle mine bekymringer blev gjort til skamme, Jeg mister ikke en del af mig selv, jeg GIVER en del af mig selv - og får det ofte tifold tilbage. Og jeg føler mig ærligt talt beriget. Tænk at få af vide, at man gør verden til et bedre sted - at blive begæret - at blive kaldt en "kærlighedsformidler!"

Hvor heldig kan en kvinde være!?! Jeg føler mig heldig, meget heldig.

 

Tak for jeres måde at behandle mig på - TAK :)

 

Kærligst

Maise

Kære Maise,

 

Det er aldrig dårlig stil at sige tak... :)

 

Kan tilslutte mig dine tanker 100%.

 

Tænk sig at være SÅ privilegeret og have SÅ stor en betydning for - og i - vore elskeres liv... Så smukt, men også yderst sårbart, hvilket vi aldrig må undervurdere...

 

Må solen altid skinne på dig.

 

Krammer fra mig :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...