Hop til indhold
sten501

Bedste Thaii Horsens--

Recommended Posts

Hej Hvor finder jeg den bedste massageklinik i Horsens - m alt incl..

Tag en tur til Vejle. Jeg havde fået et gavekort til morathaimassage.dk i Vejle, og udnyttede den for et par uger siden. 

 

Efter en god og udmærket rygmassage, dykkede hendes hånd pludselig helt ned i mellem balderne i madrashøjde, og spørgsmålet var, om jeg også skulle masseres der  ;)  Det var egentlig ikke i tankerne fra start, men jeg sagde JA TAK, om på ryggen, og hun låste døren og smed kjolen, flot krop, og fik et herligt handjob medens jeg pillede og nussede de flotte faste bryster  :P Ikke sidste gang jeg besøger stedet.

 

Jeg spurgte ikke efter fuld pakke, lå bare og nød den gode massage af rygstykkerne, og jeg var nærmest omtumlet af effekten, inden hånden dykkede.  ;) Måske jeg også glemte hende derhjemme og tog den ekstra massage med. 

 

Lars

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tag en tur til Vejle. Jeg havde fået et gavekort til morathaimassage.dk i Vejle, og udnyttede den for et par uger siden. 

 

Efter en god og udmærket rygmassage, dykkede hendes hånd pludselig helt ned i mellem balderne i madrashøjde, og spørgsmålet var, om jeg også skulle masseres der  ;)  Det var egentlig ikke i tankerne fra start, men jeg sagde JA TAK, om på ryggen, og hun låste døren og smed kjolen, flot krop, og fik et herligt handjob medens jeg pillede og nussede de flotte faste bryster  :P Ikke sidste gang jeg besøger stedet.

 

Jeg spurgte ikke efter fuld pakke, lå bare og nød den gode massage af rygstykkerne, og jeg var nærmest omtumlet af effekten, inden hånden dykkede.  ;) Måske jeg også glemte hende derhjemme og tog den ekstra massage med. 

 

Lars

hvad måtte du give for den ekstra behandling

Del dette indlæg


Link til indlæg

hvad måtte du give for den ekstra behandling

Nu havde jeg fået massagen på gavekort, men skulle slippe 300,- for handjob og 200,- for at få en helt nøgen massøse.

 

Det hjalp også på begejstringen, at have en flot nøgen kvinde, der masserede og nussedde resten af forsiden inden den midterste del kom under behandling  :P

 

Hvis jeg kommer igen, kunne jeg godt tænke mig, hvis det kan lade sig gøre, at tage samme tur, men hun skal være nøgen under hele besøget, tror det vil hjælpe endnu mere på begejstringen  :P   :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

er det hende med det danske efternavn pedersen , for så tror jeg at jeg vil besøge hende

Jeg er ikke sikker, og ved ikke om alle får dette tilbud.  ;)

 

Men tag chancen  ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Hvor finder jeg den bedste massageklinik i Horsens - m alt incl..

Min erfaring er at hos welcome thai massage kan du få hele pakken og fransk uden. Ejer er ikke ret pæn men hun giver blow uden og så kan du få helle pakken til 1.000,- generelt er alle thai butikker i Horsens bordeler forklædt som thai massage så du kan få lige hvad du har lyst til og råd til.

Jeg vil dog anbefale dig at køre til Vejle hvor servicen er bedre og udvalget bedre.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Min erfaring er at hos welcome thai massage kan du få hele pakken og fransk uden. Ejer er ikke ret pæn men hun giver blow uden og så kan du få helle pakken til 1.000,- generelt er alle thai butikker i Horsens bordeler forklædt som thai massage så du kan få lige hvad du har lyst til og råd til.

Jeg vil dog anbefale dig at køre til Vejle hvor servicen er bedre og udvalget bedre.

Du lyder til at kende stederne i Vejle.

 

Forslag til steder i Vejle udbedes  ;) Jeg har prøvet stederne i Vedelsgade, og synes der var for meget olie og dårlig massage inden det sjove begyndte

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...