Hop til indhold
Guest niklas23

Nogen som har prøvet 123thaimassage?

Recommended Posts

Guest niklas23

Jeg kan godt se i diverse tråde at Suisi er lidt af en fanfavorit herinde, og respekt for det. Men det er jo ikke altid man lige har tid eller mulighed for at tage turen til Tommerup. Derfor ville jeg høre om nogen her rent faktisk har prøvet 123thaimassage med enten bj eller sex, og om det kan anbefales? Forstod på en anden tråd at pigerne der er 40+, men jeg synes ikke at have set noget om deres evner?

På forhånd tak!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Har været ved susi et par gange,den ene med b2b,det var rigtigt fint begge gange,jeg skriver fint fordi det var dejligt og fik hvad man betalte for,men har prøvet andre der var mindst lige så gode,har anmeldt en anden thai massage i Kbh,bedste jeg har prøvet.men tilbage til spørgsmålet......grunden til at susi er så populær er nok der ikke er det største udvalg af thaimassage med ekstra på Fyn.har ikke prøve123'endnu men det står på ønskelisten,skal nok give en anmeldelse når jeg har prøvet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du kan finde omtale af pigerne fra 123 (Anna, Ae og Moni) i trådene om Suisi og Royal Thaimassage. Behandlingen er stort set den samme som de gav de steder hvor de var tidligere. Angående stedet synes jeg det er mere hyggeligt hos Suisi, rummene hos 123 er uden vinduer og der er meget mørkt derinde. Pigerne hos 123 er generelt ældre og mere erfarne end hos Suisi. Jeg vil anbefale dig at prøve Ae hos 123.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa.

 

Nej der er ikke nogen billeder ,   men prøv du bare nr 3 også :).

 

 

Det er gode piger både i Brylle og hos 123. :-P .

 

 

 

 

 

VH.

 

 

nogen der ved om man kan se billeder af pigerne på 123, har været der to gange og prøvet to forskellige, fik ikke fat i deres navne men vil gerne prøve den tredje osse

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...