Hop til indhold
jonasn

NEW SISTERS TWINS! - for godt til at være sandt?

Recommended Posts

Guest TboneDK

Den profil er kendt for notoriske falske billeder, det er bla.  jennie reid

samt  jennifer mackay der gemmer sig bag billeder, og de arbejder der helt sikkert ikke ... 

Har ikke besøgt stedet i de sidste par år, men der har faktisk været nogle pæne piger der, bare ikke dem på billeder ..
Hvordan det er pt. ved jeg desværre ikke, men profiler med FAKE billeder, er jeg resolut begyndt at fravælge.

Men, hører gerne fra andre, der har andre oplevelser på stedet 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak Tbone

 

Det var lige min tanke, fatter ikke hvorfor man smider fake billeder på hvis pigerne faktisk ser godt ud???

man kunne jo blot sløre deres ansigt hvis det var det.

 

Når men ja høre stadig gerne fra andre hvis det er – nogle må have gæsten pigerne

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nå......... hmmm har lige fået sms  med adresse.......tjaaa , jeg vil vædde på at billeder ikke passer....men er sikker på man kan blive positivt overrasket alligevel, var der da bakken åbnede og det var rigtig fint og dejligt, men er en chance, den kan være god og ellers må man suse afsted igen.....men give it a try hvis tid og sted er til det  :cool:

 

                                                                                                        Venligst Nicey.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej Nicey

hvordan endte det så?

A

 

Det endte med lang weekend og knokleri i sommerhusresidensen, og nu når jeg læser her på sitet vil jeg nok hellere køre mod den nye Hvidovrelokalitet,Det ser spændende ud , så håber da openminded når jeg er landet igen samt at temp. er passende, for der er da vist kun en 2-3 brugere herpå der kan knalde igennem når luftfugtigheden er høj  :mrgreen:    hæ hæ

 

 

 

                                                                                                           Venligst Nicey.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...