Hop til indhold
Aarhuselsker

Lystrup, ved Århus

Recommended Posts

Thai Massage

Sønderskovvej 11

8520 Lystrup

Tlf. 40 45 40 43

En forholdsvis ny klinik, som skulle testes.

Jeg havde brug for en ordentlig massage, og skulle der vise sig mulighed for lidt mere, ville det være velkomment.

Min sædvanlige massør er atter på ferie, så jeg besluttede at prøve denne nye. De andre steder i byen jeg normalt kommer, leverer ikke just pralende god massage, til gengæld kan de noget andet til UG+.

Ringede og fik tid med det samme.

Huset ligger ud til vejen, som er gennemkørselsvejen i Lystrup. Haven flyder med gamle både, knallerter og andet skrammel.

Ingen lukkede op da jeg ringede på. Lige som jeg var ved at gå igen, kom en pige susende ned ad fortovet med kæmpesmil og vinkende.

Jeg blev vist ovenpå. Helt anderledes end haven, og det noget forsømte ydre på huset. Pænt værelse, net vil jeg kalde det.

Jeg fik besked på at beholde underbukserne på - nå ok, men det var også mest massage jeg var kommet for.

Det kan hun. Knaldhår massage, varme håndklæder, ganske ganske lidt olie. Fandt alle de ømme steder, og sagde at jeg ville være øm resten af dagen, men imorgen ville jeg have det fint, og så skulle jeg komme igen næste uge. Så ville hun fjerne resten af problemerne. God sælger er hun.

Der er ikke blot antydning af der ydes mere. Skam, for hun er ret pæn. Har en stor barm, som sås i udskæringen i den lille kjole.

Jeg prøvede undervejs at vrikke lidt med måsen og alle de der billige tricks, for at indikerer at jeg var modtagelig for sjove tilbud. Der skete intet. I øvrigt dækker hun ens øjne når man ligger på ryggen?

Det er en mand der besvarer telefonen, men der var kun hende på 1. salen. Resten af huset så ud til at være udlejet på værelses basis.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var en tur på Sønderskovvej 11 i Lystrup i går, Havde bestilt tid. En lille thaikvinde med navn Nanna på omkring 30 år lukkede mig ind. Op på første sal hvor der er to brikse og meget lyst og pænt.

Nannas massage foregår med underbukser på, hun vil ikke uden. Skal du have hård massage så er det her det foregår, hun er lille og spinkel men har en masse kræfter og bruger sine albuer til massage. Det gjorde ondt men dagen efter havde jeg det godt i kroppen. Det er ikke sidste gang jeg skal til Lystrup, en god massage og så er hun billig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...