Hop til indhold

Recommended Posts

Hej,

 

Min første anmeldelse her på sitet, men tænkte at den her oplevelse måtte deles.

Jeg skrev i mandags for at høre om Kristina23 havde en tid i dag, og det var til at ordne, jeg skulle bare skrive en time før jeg kom. Vi aftalte en time til 1600 kr.


Stedet lå meget diskret (boligkompleks) og i gå afstand fra banegården, og var ret let at finde.
Pigen tog imod mig iført en badekåbe og undertøj. Det er ikke pigen på billederne, men absolut en godte! Hun er godt skåret og ligner en pige, der træner. Hun er ikke så slank, at man er bange for at knække hende midt over, men har intet fedt, der er værd at sætte en finger på. Perfekt kropsbygning!
Håret er langt og farvet blond, og hun har et typisk østeuropæisk ansigt. Ganske køn pige!

Stedet er en typisk lille to-værelses med en utrolig dårlig seng (fjeder madras, der er smidt på gulvet), men hun havde sat lys op og forsøgt at gøre lidt ud af det, uden det lignede et dårligt forsøg på at gøre det eksklusivt. Jeg kunne til forveksling være gået med en tilfældig studerende med hjem, og oplevet samme type lejlighed.

Det startede med at vi fik afregnet og jeg tog et bad, hvorefter vi talte lidt sammen. Hun er utrolig let at snakke med, og forstår at skabe en god stemning. Hun er til at joke med!
Herefter fik jeg en massage, der var helt fantastisk, hvorefter hun bad mig om at vende mig rundt og gik igang med at pirre mig.
Kondomet blev sat på med munden, hvorefter hun fik varmet mig helt op. Hun vidste tydeligvis godt, hvad hun lavede!
Selve sexen var god, og ikke noget jeg vil gå i detaljen med - men hun ved hvad hun laver, og det kan høres når hun rigtigt nyder det (som sædvanligvis er der den lidt overdrevne støn i starten når skuespillet kører, men det er tydeligt at hører når hun rigtigt nyder det og vrider kroppen og vender øjnene).
Kort og godt, så leverede hun varen. Skøn sex!

Bagefter lå vi og snakkede lidt, inden jeg tog et bad igen og smuttede ud på gaden efter lidt over en time.

Rigtig god oplevelse, vil helt klart se om jeg kan nå et visit til, inden hun smutter ud af landet igen!



Udseende: 9/10
Massage: 10/10
Sex: 9/10
Stedet: 6/10

Helhedsoplevelse: 9/10!

Annonce: http://side6.dk/resultatside/?q=6490

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jambajamba: Det ved jeg faktisk ikke - men du kan ringe/SMS'e hende og høre.

Sexdyretxxx: Det er ca. samme kropsbygning bare knap så pinde-agtig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...