Hop til indhold
sexlife

Afrikanske kvinder i Hamburg?

Recommended Posts

Hej

 

Skal et smut omkring Hamburg. Vil gerne have en afrikansk kvinde, nogen tips?

 

Gider ikke Reberbahn osv, det skal være et bordel andre steder eller privat til almindelige priser. Gerne en pige fra Jamaica eller DR.

 

Vh

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

 

Skal et smut omkring Hamburg. Vil gerne have en afrikansk kvinde, nogen tips?

 

Gider ikke Reberbahn osv, det skal være et bordel andre steder eller privat til almindelige priser. Gerne en pige fra Jamaica eller DR.

 

Vh

 

Ja, sidst jeg var på:

 

http://www.modelle-hamburg.de/swinger_fkk.html?data[meta_id]=9468

 

var der en høj mørk rimelig smuk pige der fra Kenya:

 

 

som jeg tog en tur med - ikke det helt vilde, men hun var OK - røg bare for meget.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gaffer

Der er et par stykker på FKK Harmony. Schoco er en af dem. Det smarte med Harmony hjemmeside er, at man kan se hvem af pigerne der er mødt frem, inden man tager fra hotellet. http://www.fkk-harmony.com/Deutsch/girls.html

Der er vist ikke nogle på Atmos, efter Vivien er holdt op...jo der er en lille fiks sag fra Cuba af og til ved navn Coco.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa

 

Turen til Hamburg endte alligevel på Reeperbahn. Det var ikke meningen at jeg skulle have en kvinde her, men fristelsen var for stor. Jeg endte op med en smuk 25 årig sød pige fra Ungarn, som på dagen var blond. Jeg valgte altså det helt modsatte (kom for at få mørkt), men fortrød ikke. Hun var virkelig lækker og havde de dejligste bryster, som endte i en smuk spids med flotte uskyldige pink brystvorter - ren Penthouse model a.la. 1987! Jeg havde læst en del negativt herinde om pigerne på Reeperbahnen, og forventede derfor intet. Fik dog fransk med gummi, doggy og lidt missionær samt hånd til slut. 20 minutter = 50 euro. Indlevelsen var så som så, sex'en ligeså, men pigebarnet var så lækker, at det betød mindre. Ville jeg tage en tur mere med hende? Ja, gerne, men med mere tid. Ellers en sjov aften, hvor der blev kigget på damer, damer, damer ...

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...