Hop til indhold
Guest Aros

Cream hos Chaba i Århus

Recommended Posts

Guest Aros

http://www.chaba.dk/

 

Jeg var forbi Cream for nylig for allerførste gang.

 

Blev mødt af en meget smilende, sød, slank, snakkesaglig thaipige i en alder i starten af 30erne vil jeg tro, men det kan være svært at bedømme thaipigerne.

 

Blev vist ind i en seng, fik en cola, og lidt efter begyndte massagen. Måske ikke helt optimale betingelser for massage, foretrækker en god massagebriks, hvor hovedet også ligger mere behageligt, og hvor pigen bedre kan give massage.

 

Men sådan er forholdene ikke der. Cream startede massagen, som jeg vil betegne ekstraordinær blid, næsten for bild til mig i hver fald. Den var præget af meget hurtige bevægelser. Alt i mens vi sludrede lystigt om alt muligt, hun er meget snakkesaglig og det er hyggeligt nok. Hun spurgte om massagen var ok, jeg svarede at hun godt måtte tage lidt hårdere fat og det hjalp lidt på det.

 

Jeg blev vendt om rimelig hurtigt, kan ikke mindes en massage der er sluttet så hurtig, synes jeg, og ja, så gik der ikke lang tid inden vi aftalte hele pakken.

 

Hun smed den lille kjole og en flot røv og krop kom til syne. Bryster er der dog ikke meget af.

 

Efter en god gang sex i flere stillinger, så kom jeg i en herlig orgasme.

 

Vi sludrede videre og sagde pænt farvel til hinanden og hun sagde på gensyn.

 

Jeg stod på gaden 45 min efter jeg var kommet. Jeg synes at der var et præg af hastværk over massagen, ikke sex.

 

Hun var alene på klinikken og havde haft fuldt med gæster dagen igennem og der var booket flere tider efter mig sagde hun. Hun sagde at hun havde meget travlt. Mens jeg var der blev massagen afbrudt hele 3 gange, fordi hun måtte ud og afvise kunder, hvilket bekræfter at der er run på klinikken. Men lidt underligt at de ikke sætter et skilt i vinduet fremfor at hun skal afbryde massagen hver gang.

 

Et fint nok besøg men med visse kritikpunkter.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...