Hop til indhold
Nielsen87

Silke fra Kolding-pigerne !

Recommended Posts

Silke fra Kolding-pigerne !

Har længe kigget på Silke, men har bare ikke haft tiden pga arbejde og dvs ting, men i dag skulle det ske, ringede til Tlf damen, som var så venlig og sød, fik bestilt en tid til kl 13.30.

Da jeg kørte jeg derned af sad jeg og tænkte, gad vide om det er en polsk havne luder, da Silke ikke har ret mange billeder på nettet, hun har faktisk kun 1. Men tænkte nu har jeg bestilt tid så må man jo se hvad der sker, kunne jo altid gå igen. Da jeg fik parkeret på den lille p-plads, kiggede jeg ned af grus vejen og hvem holdte der, politiet, så gik tankerne igennem hovedet, er det polske piger? er der razzia? er der sket noget? så tændte lige bilen og kørte en lille tur på 2-3 min og vendte tilbage igen, heldigvis var de væk ! Så parkerede bilen endnu en gang og gik hen mod døren og ringede på, kort efter åbnede Tlf damen døren og sagde " hej er det dig der har bestilt tid" svarede ja det er det da ! Hun spurgte hvem det var der holdte lige ude foran og fortalte at det var politiet, men troede bare de holdte øje med folk, hun svarede det er da altid noget de er kørt, vi kan jo ikke have folk bliver bange og smutter fra stedet, hvilket er rigtig nok, men hun henviste mig ind til værelset, så satte mig i stolen, kort efter gik døren op, Silke trådte ind og sagde " Hej jeg hedder Silke" blev helt paf, hun var dansk ! Jeg kiggede lige op og ned af hende og smilte og sagde " FUCK du er lækker " hun stod i sort undertøj og bh, hun havde det DEJLIGSTE smil, men jeg fik betalt og kort efter igen kom hun ind igen, hun henviste mig til sengen, så sprang op og lagde mig, hun tog sin bh af og hold nu kæft et par dejlige runde faste bryster, straks tog jeg hånden på dem og mærkede dem, hun kom kondom på min pik, hun grinte lidt og spurgte om hun skulle sutte mig, tjooo hvorfor ikke smilte jeg bare tilbage, hun sagde med et smil " kunne jo godt være du ville være fri " hun tog pikken i munden mens jeg kørte et par fingre på hendes klit og hold nu kæft en dejlig røv hun havde, efter lidt leg og sutteri, så spurgte hun om det ikke bare på tide jeg kneppede hende lidt, hun lagde sig på ryggen og spredte benene så jeg kunne komme til, første gang jeg stak pikken op i hende tænkte jeg " jeg speremer om lidt" men holdte igen og begyndte at nyde hendes dejlige lille fisse, kneppede hende længe efter lidt tid spurgte jeg om hun ikke kunne ride mig, hvilket hun gjorde med det samme, at mærke Silke´s fisse om min pik var fantastisk ! Men hun hoppede op og ned efter lidt tid tog jeg hende i en doggy, kiggede på hendes lille faste dejlige røv og pressede pikken op, begyndte at kneppe hende hårdt og hun stønnede så smukt, efter lidt tid kunne jeg ikke holde mig tilbage og jeg kom for vildt !

så hun kan KLART anbefales, i skal bare være søde ved hende, for det er slet ikke sidste gang jeg skal besøge hende !

Natiolitet : DANSK

YDDELSER : 5 ud af 5

CHARME : 5 ud af 5

SMUKHED: 5 ud af 5

SØDME : 5 ud af 5

Et link til Silke og de andre piger ved kolding-pigerne

http://kolding-pigerne.dk/pigerne/silke/

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...