Hop til indhold
Lasse43

Nina - Kolding

Recommended Posts

Netop hjemvendt fra en skønt besøg hos Nina der er på besøg i kolding de næste par uger

 

http://www.massageguide.dk/profile.asp?i_ProfileID=20879

 

Absolut hende på billederne. Dejlig pige og alderen passer også meget godt. Fin lille popo og nogle dejlig store naturlige bryster.

 

Nina er utrolig imødekommende. Taler fint engelsk og meget interesseret i at vide hvad man kunne tænke sig og gjorde sit ypperste for at opfylde de ønsker jeg havde.

 

Fik en halv time med GFE, super/megafransk for 1000.-  Absolut penge der var givet godt ud.

 

Fik adressen efter lidt sms frem og tilbage og stedet har en rimelig diskret indgang fra baggård.

 

Hun er efter eget udsagn i byen de næste par uger, så skal vist lige se om ikke jeg kan få klemt et besøg mere ind inden hun flytter videre.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ok, havde faktisk søgt på nogle af billederne og intet fundet og da kroppen ligner utroligt meget var jeg ikke i tvivl. Stadig en dejlig pige og skal besøge hende igen næste ugen inden hun tager videre.

 

Hvad du gør er helt op til dig ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...