Hop til indhold

Hvid pige, sort fyr?

Featured Replies

Skrevet

Siden teenageårene har jeg drømt om en trekant med en hvid pige og en sort fyr. Jeg ved at nettet flyder med videoer der dækker alle aspekter af temaet, men der er jo intet der slår virkeligheden.

Er der nogen der ved, om det er en oplevelse der er mulig at få inden for landets grænser? Måske en af de lyserøde allerede kan opfylde et sådant ønske? Hvor i landet er ligegyldigt, jeg kører gerne langt for at få dette med.

Jeg har ikke andre 'krav', end at pigen er fræk, helst dansk, og ikke overvægtig, og fyren skal være ekstra sværtkalibreret i sin udrustning - og vi taler ikke internet inches. Jaja, jeg ved det er utroligt klicheagtigt, men sådan er det jo.

Hvis fyren er lettere biseksuel er det kun et plus. Dem der kender til det her game, er intelligente nok til at vide, hvor min plads i hierarkiet i så fald skulle være.

Fyren kan også være anden nuance end i den mørke ende af skalaen - i så tilfælde er ovennævnte krav om kaliber blot så meget mere ufravigeligt.

En lyserød, der gerne vil deltage i en sådan trekant, men ikke har tredjeparten, er også velkommen. Så er jeg da så langt, og så må jeg løse resten.

Svar gerne i pb, såfremt du ikke ønsker at tilkendegive noget her i tråden.

Redigeret af F67

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.