Hop til indhold
F67

Hvid pige, sort fyr?

Recommended Posts

Siden teenageårene har jeg drømt om en trekant med en hvid pige og en sort fyr. Jeg ved at nettet flyder med videoer der dækker alle aspekter af temaet, men der er jo intet der slår virkeligheden.

Er der nogen der ved, om det er en oplevelse der er mulig at få inden for landets grænser? Måske en af de lyserøde allerede kan opfylde et sådant ønske? Hvor i landet er ligegyldigt, jeg kører gerne langt for at få dette med.

Jeg har ikke andre 'krav', end at pigen er fræk, helst dansk, og ikke overvægtig, og fyren skal være ekstra sværtkalibreret i sin udrustning - og vi taler ikke internet inches. Jaja, jeg ved det er utroligt klicheagtigt, men sådan er det jo.

Hvis fyren er lettere biseksuel er det kun et plus. Dem der kender til det her game, er intelligente nok til at vide, hvor min plads i hierarkiet i så fald skulle være.

Fyren kan også være anden nuance end i den mørke ende af skalaen - i så tilfælde er ovennævnte krav om kaliber blot så meget mere ufravigeligt.

En lyserød, der gerne vil deltage i en sådan trekant, men ikke har tredjeparten, er også velkommen. Så er jeg da så langt, og så må jeg løse resten.

Svar gerne i pb, såfremt du ikke ønsker at tilkendegive noget her i tråden.

Redigeret af F67

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...