Hop til indhold
jydetampen

Gadepiger i Berlin

Recommended Posts

Hej

 

Er der nogen som har købt sex fra gadepiger i Berlin og som vil dele erfaringer? Hvor holder de typisk til? Pris og findes steder hvor man kan tage hen eller skal man have bil eller hotelværelse? Send gerne PM. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest knaldehunden

hotelværelse og gadepiger  :cool:  ikke megen erfaring du skilter med 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Spændende og tak for svar. Vil dog sige at med de priser, der bliver snakket om så synes jeg ikke rigtigt det kan svare sig ift. almindelige bordeller, som også kører med priser på 50 Euro for en halv time og 100 Euro for én hel. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Oranienburgerstrasse - her er det tyske highclass-piger som for de flestes vedkommende har adgang til et værelse i en bygning med klub-værelser. Der er ry for dårlig service og priserne er vist ganske høje. Jeg havde min købesex-debut her for snart 10 år siden. Først en meget smuk blondine som gav virkelig god service incl anal, til vistnok 150€ tror jeg nok. Derefter en anden blondine som var en regulær rip-off artist, og som begyndte at græde efter hun havde fået pengene.

 

Potsdamerstrasse/Kurfürstenstrasse - her er det østpiger, priserne er lavere ( meget lavere hvis man har samvittighed til at prutte så langt ned som muligt). Mange af pigerne har pimps stående i nærheden, og der findes et par små knejper som udlejer værelser på timebasis, og ellers er det vist i bilen, baggårde eller kundens hotel det foregår. Der er ikke mange der falder i min smag, men ser dog en enkelt kandidat eller to hver gang jeg går igennem.

 

Pigerne står fra krydset Bülowstrasse/ Potsdamerstrasse, ned af Potsdamerstrasse til krydset Potsdamerstrasse/ Kurfürstenstrasse og igen ned af Kurfürstenstrasse.

 

Nogle af de mindre pæne piger er temmeligt desperate - én af dem tilbød mig 30 min for 50€, da jeg takkede nej gik hun straks ned på 30€, og da jeg stadig takkede nej smed hun anal med i pakken... men det kunne jeg ikke få mig selv til ( og hun tændte mig heller ikke, selvom lige netop hende her egentlig var køn nok).

 

Jeg er ret selektiv med gadepiger; de skal være unge, slanke og smukke - de skal have det helt rigtige luder-outfit på, og så skal de ikke udstråle åbenlys elendighed, og hvis de har pimps stående omkring er det også et no-go.

 

Jeg har 1 erfaring med streetwalkere i området - nedenstående er sakset fra en af mine beretninger:

 

En lille afstikker var på vej hjem til hotellet onsdag aften. Vi boede lige midt i streetwalker-territory - helt tilfældigt, og vi opdagede det først da vi skulle på hotellet tirsdag aften, selvom der nok ikke er nogen der vil tro på det - og jeg besluttede mig for at sondere terrænet... mest af nysgerrighed. Nille var taget på Artemis, og jeg gik ned af Kurfürstenstrasse, og afviste nok 20-25 tilbud fra gadepiger. Der var ikke rigtig nogen der tiltalte mig, eller også stod de sammen med nogle skumle typer. Lige inden jeg kom til hotellet blev jeg dog antastet af en smuk lille sorthåret sag, med en fantastisk lille krop pakket ind i det helt rigtige luder-look; tårnhøje hæle, netstrømper og en røvkort nederdel.

Samantha var 28, sagde hun var spanier ( fandt dog ud af at hun var rumæner), talte fremragende engelsk og virkede rigtig sød, så hun fik mig overtalt til 1 time til 100€ + 20€ for et værelse. Det var på et lille skummelt værtshus, der udlejede værelser til pigerne på time-basis, og vi endte med at vente på et værelse i en halv times tid, mens vi fik en tår at drikke, og fik smalltalket og flirtet lidt - rigtig god optakt. Jeg havde med vilje ikke forhandlet detaljerne på plads da jeg ville se hvordan hun ville tackle det, og hvad hun ville levere.

På værelset var hun også rigtig dejlig, men ville dog have ekstra betaling for alt andet end fransk m. gummi og samleje, hvilket jeg nu også havde regnet med. Hun havde en vildt lækker krop - et par kilo ekstra, som dog sad fantastisk og hun var meget “fast” i kødet. Hun havde et par meget smukke C-skåle, en perfekt lille kuglerund røv og meget blød og lækker hud....shit, hun var dejlig - læg dertil en yndig lille og vanvittig stram fisse.

Først et lækkert BJ, og derefter dejlig sex - hold da kæft en lækker lille fisse at knalde - først en lang tur i missionær, derefter langsomt og intimt i ske, før jeg igen tog hende i missionær til jeg kom i hende. De sidste 10 min lå vi bare tæt sammen i ske mens vi kælede og snakkede - rigtig lækkert... mens hun prøvede at sælge mig ideen om at tilbringe natten sammen, men jeg havde ikke pengene og ville egentlig heller ikke betale for at have en pige sovende, så jeg undlod helt at forhandle.

Det var en god oplevelse, selvom det ikke just var GFE, og jeg er glad for at jeg tog chancen med hende. Men det er nok ikke noget der bliver en vane - for det første er jeg nok ikke så heldig hver gang, og for det andet kan jeg få mere for mine penge ved at bruge en ekstra dag i ErW, som koster ca. det samme som dén oplevelse kostede.

 

 

 

Redigeret af Montezi

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man kan godt umiddelbart blive lidt tændt af sådanne gadepiger, de kan være meget pågående, tage fat i tøjet og vil ikke lade en komme forbi, evt. kommer der lige en finger med en let berøring det helt rigtige sted - men det er sjældent at de holder det de lover og pludselig har du spenderet meget mere, end hvis du havde betalt entre + ½ time med en pige på FKK, hvor du virkelig ville have fået noget for pengene - bare det at se så mange letpå/afklædte piger IRL er alle pengene værd.

 

Tag ihvertfald på FKK først og så vil du aldrig mere løbe efter gadepiger  :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...