Hop til indhold
KingFister

Har jeg for høje forventninger?

Recommended Posts

Idag ved 15.30 tiden ringede jeg til Diana i Christiansfeld, for at høre om muligheden for et besøg. Hun sagde der skulle komme en gæst kl 16, og at han normalt var der én time.

Det passede fint med mig, så vi aftalte tid kl 17. 30. Hun sagde at så var gæsten helt sikkert smuttet.

Jeg svingede ind i gården præsis 17.34, og blev noget overrasket over at der holdte 3 biler. Bla. fordi Diana ikke kører bil.

Men jeg daffede over og bankede på, blev lukket ind af en smilende Diana. Kun for i køkkenet at møde en mand som tydeligvis lige havde hentet pap-vin, han var ved at sætte på plads. Jeg så nok noget forbavset ud, Diana sagde, Bare rolig det er bare en ven, han siger ikke noget. Og bød mig at tage plads ved bordet, så vi kunne få noget vin. Nej tak.

Jeg spurgte til de andre 2 biler, hun fortalte at der var en anden pige, med en kunde, men de var færdige om et øjeblik. Jeg spurgte om jeg kunne låne bruseren imens, men nej, det kunne være kunden skulle bruge den, om et øjeblik.

Jeg vil ikke stå ansigt til ansigt med ham, når han kommer ud fra bollerummet, og skal på badeværelset.

Jeg sagde jeg ville vente i bilen, og spurgte hvor længe der ville gå. Max 5min var svaret.

Jeg gik ud og ventede, og et kvarter senere gav jeg skuffet op, og kørte. Da var kl 18.

Kan man ikke forvente at komme på besøg, uden at skulle tale med den foregående kunde? Og når der er bestilt tid, såer der fri bane inden for rrimelig tid, efter den aftalte mødetid?

Eller er jeg bare sippet og forventer for meget?

Nå men ville ikke give helt op, så prøvede at ringe til annabell i Odense, havde set hun annoncerede idag, endda med tilbud på 500 fra 15-17. Uden jeg nævnede det, sagde hun at tidspunktet for tilbuddet var ovre, men at hun godt ville give mig det alligevel. Det var så kun for én ydelse. Og jeg sagde jeg gerne som minimum ville have dansk og fransk, og tænkte hun lød skide sød, så var indstillet på at betale normal pris. Men hun sagde bare at det kunne vi godt alligevel, til 500.

Jeg ankom, og blev mødt af en meget lækker pige, med mega silikone bryster. Fedt.

Smuttede i bad, og så i legeværelset..men der gik det ikke godt. Hun lagde an til blow, jeg sagde vent lidt jeg vil gerne lige smage lidt på babserne, det var hun ikke meget for, men fik da lige lov 2min, og ikke noget med at røre missen imens. Hun sagde, når du kun giver 500 så ér det faktisk kun én ydelse. Nå men på med dutten, og så var der blow, som var 90% handjob. Hadede det, men havde opgivet at sige mere. Det varede 2min, så skiftede vi til missionær men efter 2min sagde hun, kom nu, få den til at sprøjte. Det kan jeg da ikke så hurtigt. Igen sangen om at sådan er det, når man kun gir 500, og bla bla.. jeg gav op. Mistede lysten. Spurgte om jeg så måtte spille den af, og komme på brysterne. Det blev hun næsten sur over, og sagde at det måtte man da aldrig, om hvilke klinikker jeg dog kom på.

Surt show.. forventer jeg for meget?

Jeg sagde jo jeg mindst ville have 2 ydelser, og hun tilbød uden jeg havde spurgt, at det kunne vi godt, stadig til de 500.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Surt show.. forventer jeg for meget?

 

 

Til det første:

Nej det synes jeg ikke. Du har bestilt tid, og tidspunktet er accepteret af begge parter. Hvis tidsbestilling overhovedet skal have nogen mening, skal der være klart til dig, når du kommer.

Som udgangspunkt må en udbyder overholde en indgået aftale. Jeg ved godt, at det ofte er galt den anden vej, men i dette tilfælde ligger problemet ikke hos dig.

 

Til det andet:

Nej, det synes jeg ikke. Det er, som du her fremstiller det, en elendig service, og ekstra ærgerligt er det, når du oven i købet er kørt gennem halvdelen af landet for at nå frem.

 

Det bestyrker mig kun i, at det bedste er at købe tid fremfor en specificeret ydelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu syntes ikke selv jeg har noget at skjule for de andre gæster, men det kan de selvfølgelig godt føle og det vil jeg da håbe pigen respektere. Det bliver da vist også generalt set som god kotume ikke at lade gæsterne møde hindanden.

 

I forhold til dit andet besøg, virkede det måske lidt som om pigen havde fortrudt at have ladet dig få det tilbud, men på den anden side, så får man som regl også hvad man betaler for.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ønsker ikke at møde andre end pigen (helst heller ikke mutter) og må da sige at alle de piger jeg har besøgt, nærmest har stået på hovedet for at gæsterne ikke skulle rende ind i hinanden - også selv om der var lidt travlt. At jeg så stadig er fortørnet over at en del af min betalte tid engang gik med at vente på at badet blev ledigt, er en anden sag!!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bx, den sidste sætning der, det tror jeg du har 100% ret i. Det må være vejen frem.

Tager også altid et tidsrum, incl. alle ydelser hos Diana.

Tror bare hun skal "opdrages" til at når hun giver mig en tid,så skal hun ssørge for de andre mænd er verfet ud, inden. Har trods alt også været der 1-2 gange i ugen, den seneste tid. Så hun vèd jeg altid kommer ret så præcist.

Var sgu ved at tro, det var mig der er alt for sippet, mht at møde foregående kunde. Tak for input.

Redigeret af KingFister

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du er ikke for sippet - absolut ikke... så må der planlægges mere tid mellem besøgene :)

omvendt skal det siges - nogle gæster er bare fucking umulige at komme af med - somme tider er det ligefrem nødvendigt at føre dem hen til døren og sige tak for dennegang med et let puf ... 30 min over tiden...

der er nogle gæster man med den bedste vilje ikke kan planlægge sig ud af - men så bør hun altså som minimum give besked om at hun har fat i en umulius...

scenarie 2 vil jeg end ikke kommentere... bliver flov på min kollegas vegne over at hun har så dårlig arbejdsmoral...

Del dette indlæg


Link til indlæg

nej, jeg synes ikke dine forventninger er for høje - som jeg læser din historie.

 

Jeg vil så sige at I det første tilfælde kan der være formildende omstændigheder, hvis det som Jasmin nævner er pigen der er havnet i en umulig situation.

 

Det sidste er bare ikke iorden - så må hun hellere sige nej til aftalen eller kræve en pris hun kan leve med.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Man kan ønske for branchen , at de to madammer læser med herinde, så de kan få lidt service smæk i stedet for snæversynhed og rødvins rus som primær ydelser... Ærgerligt og surt. Bedre held næste gang. Kh Line

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest bogholderen

Jamen du har været uheldig og fået dårlig service. Den første lyder som om hun vil have det hele med og lade kunderne stå i kø og vente, og det finder de fleste sig naturligvis ikke i.

 

Dansk/fransk er lidt et grå marked. Hos nogle må kysses og slikkes, og hos andre så er det kun hun sutter pik og du boller. Normalprisen for den slags hos de danske er vel 700 for 10-12 minutters sengeaktivitet?? Så 500 er et godt men overkommeligt tilbud, og hun skal selvfølgelig give dig en 700 kr. oplevelse. Det kan ske hun har haft et par gæster, der kom på få minutter og forlod stedet med et smil på læben, og tager lige en til, som i hendes øjne så er besværlig. Det er selvfølgelig dårlig service og respektløst overfor dine penge.

 

Det med at møde andre gæster, det er jeg totalt kold overfor. I har lige meget eller lige lidt at skamme jer over.

Redigeret af bogholderen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Tror bare hun skal "opdrages" til at når hun giver mig en tid,så skal hun ssørge for de andre mænd er verfet ud, inden. Har trods alt også været der 1-2 gange i ugen, den seneste tid. Så hun vèd jeg altid kommer ret så præcist.

 

 

Som jeg læser din beskrivelse, er der jo tale om et sted (klinik) hvor to piger deles om faciliteterne. Det handler jo således ikke om at opdrage Diana alene, hun var jo klar til dit besøg, desværre var sengen så bare optaget af den anden pige.

 

Den problemstilling som du beskriver er sådan set ganske almindelig og udbredt, når vi taler klinik-drift. At man på nogen klinikker har et afslappet forhold til tid, skyldes typisk at på den pågældende klinik, da kommer største parten af kunder ind, direkte fra gaden. Og hvis de ofte oplever at gæsterne ikke overholder deres aftaler, ja.....så giver det egentligt fin mening af drive sin klinik således.  Og ventetid på 15-30 min på den slags klinikker er vist ikke så unormalt endda.

 

Går man meget op i, ikke at mærke at der er liv på en klinik, ventetid osv, vil jeg da anbefale dig, at finde en sød pige der praktisere det frække som privat/diskret, også gerne en som ikke tager ret mange gæster.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som jeg læser din beskrivelse, er der jo tale om et sted (klinik) hvor to piger deles om faciliteterne. Det handler jo således ikke om at opdrage Diana alene, hun var jo klar til dit besøg, desværre var sengen så bare optaget af den anden pige.

 

Det var præcis det jeg også tænkte.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jamen du har været uheldig og fået dårlig service. Den første lyder som om hun vil have det hele med og lade kunderne stå i kø og vente, og det finder de fleste sig naturligvis ikke i.

 

Dansk/fransk er lidt et grå marked. Hos nogle må kysses og slikkes, og hos andre så er det kun hun sutter pik og du boller. Normalprisen for den slags hos de danske er vel 700 for 10-12 minutters sengeaktivitet?? Så 500 er et godt men overkommeligt tilbud, og hun skal selvfølgelig give dig en 700 kr. oplevelse. Det kan ske hun har haft et par gæster, der kom på få minutter og forlod stedet med et smil på læben, og tager lige en til, som i hendes øjne så er besværlig. Det er selvfølgelig dårlig service og respektløst overfor dine penge.

 

Det med at møde andre gæster, det er jeg totalt kold overfor. I har lige meget eller lige lidt at skamme jer over.

 

 

Har været et smut i udland med arb, derfor det sene reply.

 

Jamen jeg tror du har ret, nu er det hele kommet lidt på afstand, og kan godt se jeg forventede noget andet, end det som det endte med jeg fik bestilt.

havde slet ikke tænkt tanken at et besøg kunne klares på 10-12min.. og hvis det var hvad hun forventede, kan jeg faktisk godt forstå hun blev irritabel,

for det var SLET ikke i mine tanker. Så har man lært det ;) Bestiller fremover aldrig mindre en 30min med alt inkl.

 

Mht at møde andre gæster. Det er ikke fordi jeg bliver flov, eller skammer mig. Det er mere det at som det er hos Diana, hvis man går fra legerummet til badeværelset, efter hyrdetimen. Så er der frit udsyn til køkkenet hvor de ville sidde og hygge med papvin. Det er her jeg ikke vil møde nogen. Der skal ikke sidde 2 mænd & Diana, når jeg kommer daffende ud kun i underhylere :)

 

Til Bluejacket og Miza's kommentarer:

 

Det er Diana's hus, hun er der næsten hver dag. Enkelte dage er der en anden pige der, alene eller sammen med Diana.

Der vil jeg mene, at når jeg har bestilt en tid, feks. kl 17.30 som var tilfældet her (og hun véd jeg altid ankommer ret præsist), så må hun sørge for der er ledigt kl 17.30, eller i hvert fald kort tid derefter.

Den normale ventetid du nævner, på 15-30min, det er vel for uanmeldte besøg, ikke?

I dette tilfælde, troede Diana helt tydeligt at det var helt iorden med mig, at sidde i køkkenet og hygge med hende, og hendes mandlige ven, indtil der blev ledigt. Og det er der da sikkert også mange som finder helt ok, det overskred dog min grænse må jeg indrømme. Jeg har ikke lyst til at lære hendes venner at kende (og heller ikke se den foregående kunde komme ud uden påklædning, og og smutte i bad.).

 

Har dog ikke talt med Diana siden, men det kommer ikke på tale at finde en anden, dét er hun for dejlig til :)

Må nok bare forklare hende, hvad mine forventninger er, og høre hvad hun siger til det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...