Guest Claesen Skrevet 15. Juli, 2014 Chatten virker ikke her til morgen eller er det bare hos mig den ikke virker ? Jeg læs oplevet det et par gange før skyldes det opdateringer eller ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sandra Dee's Place Skrevet 15. Juli, 2014 Det skyldes...eller Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Administrator 6269 Skrevet 15. Juli, 2014 Hvorfor chatten ikke virkede i morges, skal jeg ikke kunne sige. Chatten er et produkt vi har købt hos et eksternt firma, som også står for driften. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 12. August, 2014 Er der andre end mig, hvor chatten lige pludselig ikke virker.? Jeg kan åbne vinduet og se hvem der er på, men teksten "vent venligst mens chatrummet loader ... " bliver bare ved med at stå der og det bliver aldrig færdig med at loade?! Efter et stykke tid opgiver den :( Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr Nice Guy 16 Skrevet 12. August, 2014 Jeg kan heller ikke komme på her til aften. Har skrevet beskeder med en der er derinde, men jeg kan ikke komme ind og chatte med hende. Øv øv..! Har prøvet både i IE og i Chrome. Får også beskeden: "vent venligst mens chatrummet loader ... " Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3424 Skrevet 12. August, 2014 har lige været der inde og der var ingen problemer der Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 12. August, 2014 Jeg kan heller ikke komme på her til aften. Har skrevet beskeder med en der er derinde, men jeg kan ikke komme ind og chatte med hende. Øv øv..! Har prøvet både i IE og i Chrome. Får også beskeden: "vent venligst mens chatrummet loader ... " Lyder som det samme. Har også prøvet forskellige browsere og hhv ipad og pc ... samme resultat Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Born1982 12 Skrevet 16. Februar, 2015 Jeg kan heller ikke komme på i mobil version på min smartphone Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kowalski Skrevet 16. Februar, 2015 admin arbejder på en løsning . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg