Hop til indhold

chatten virker ikke ?

Featured Replies

Skrevet

Chatten virker ikke her til morgen eller er det bare hos mig den ikke virker ? Jeg læs oplevet det et par gange før skyldes det opdateringer eller ?

Skrevet

Det skyldes...eller :D

• 4 weeks later...
Skrevet

Er der andre end mig, hvor chatten lige pludselig ikke virker.?

Jeg kan åbne vinduet og se hvem der er på, men teksten "vent venligst mens chatrummet loader ... " bliver bare ved med at stå der og det bliver aldrig færdig med at loade?! Efter et stykke tid opgiver den :(

Skrevet

Jeg kan heller ikke komme på her til aften. Har skrevet beskeder med en der er derinde, men jeg kan ikke komme ind og chatte med hende. Øv øv..!

Har prøvet både i IE og i Chrome. Får også beskeden: "vent venligst mens chatrummet loader ... "

Skrevet

har lige været der inde og der var ingen problemer der

Skrevet

Jeg kan heller ikke komme på her til aften. Har skrevet beskeder med en der er derinde, men jeg kan ikke komme ind og chatte med hende. Øv øv..!

Har prøvet både i IE og i Chrome. Får også beskeden: "vent venligst mens chatrummet loader ... "

Lyder som det samme. Har også prøvet forskellige browsere og hhv ipad og pc ... samme resultat

• 6 months later...
Skrevet

Jeg kan heller ikke komme på i mobil version på min smartphone

Skrevet

admin arbejder på en løsning .

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.