Hop til indhold
Glatbandit

Kaløvej 51 Hornslet - passer billederne og hvad er priserne?

Recommended Posts

Hej gutter.

 

Har en/flere af jer været på besøg hos de mørke piger på Kaløvej 51 i Hornslet?

 

http://www.8541sex.dk/

 

Billeder ser indbydende ud, men ofte er de mørke piger på billederne ikke de samme som er på stedet.

 

Jeg vil derfor høre om nogen har haft gode oplevelser og evt. kan huske hvad priserne for de forskeliige ydelser er?

 

Byder de på super/megafransk?

 

Hilsen Glatbandit

Redigeret af Glatbandit

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøgt stedet en uge tilbage.

 

Det var en rigtig sød pige, meget glad for at snakke, tror hun manglede selskab.

Hun gav top service til små spenge.

 

Menukortet er meget aml. 500 dansk, 600 dansk i flere stillinger..

 

Jeg lagde kun 600 kr. men hun havde god tid til mig.. Og jeg fik meget mere end jeg betalte for, men der var gensidig god kemi.

 

Hun var dog ikke min type af udseende, hun var fra Cuba .. Lignede en afrikaner.

 

Hun var nok det jeg havde forventet jeg ville møde, men gentager nok ikke. Jeg havde lyst til at prøve det mørke, nu er det prøvet.

 

Billederne er jeg sikker på er falske, men pigen jeg mødte havde en pæn krop, og en lækker samba numse.

Redigeret af y001

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nybegynder Djurs

Hvordan foregår det derude, er der tidsbestilling, eller dukker man bare op?

Er der flere piger på vagt ad gangen?

Hvordan ved man om der er ledigt hvis man bare dumper ind?

Taler pigerne dansk eller evt. Engelsk?

Er der nogen der kender prisen for en times blandet hygge?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Stedet er også kendt som: "det lille røde hus" og har fungeret som sådan i mange år. Som det ses af billederne er der både spabad og bruseniche, men det er vel lavet for ca. 15 år siden, men absolut af bedre standard end det ellers ses mange steder -  . Parkeringen og indgangen bag huset er rimelig diskret.

 

Pigerne har været af varierende standard og servicen ligeså, men det lader til at de med en rimelig fornuftig og overskuelig hjemmeside, pæne slanke piger vil satse på at gøre stedet mere attraktivt, men det kan jo være svært at få folk til at komme igen, hvis de tidligere ikke syntes de fik en oplevelse, der var værd at gentage.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Når man kigger på de forskellige piger, og kommer til Nina, så står der, at Eva glæder sig til besøg, men der er ingen Eva ...

http://www.8541sex.dk/default.asp?itemID=18&itemTitle=Nina

 

Ja, og googler man billedet, fremkommer hun med 4 forskellige navne og det ser ud til en Doktor Teen har været der og skabt nogle kopier.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvordan foregår det derude, er der tidsbestilling, eller dukker man bare op?

Er der flere piger på vagt ad gangen?

Hvordan ved man om der er ledigt hvis man bare dumper ind?

Taler pigerne dansk eller evt. Engelsk?

Er der nogen der kender prisen for en times blandet hygge?

 

Du dukker bare op, er der en bil ved huset så kan du jo køre en tur og vend tilbage når der er ledig.

 

Der er vidst kun en pige af gangen, de taler engelsk og intet dansk. Kun små frække bidder de har lært fra kunderne.

 

en time kan jeg ikke huske, men der er ikke overrendt med kunder. Så de prøver at give rigtig god service, for at de kommer igen.

 

en time kan jeg ikke huske, men et bud er nok 1400 kr. Men de kigger ikke på uret om så du kun ligger 800, bare du er lidt gode ved dem.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du dukker bare op, er der en bil ved huset så kan du jo køre en tur og vend tilbage når der er ledig.

 

Der er vidst kun en pige af gangen, de taler engelsk og intet dansk. Kun små frække bidder de har lært fra kunderne.

 

De fleste gange, jeg har været der tidligere har der været 2 piger - og falder den første ikke i din smag, må man jo spørge efter den anden pige, men er hun så heller ikke så attraktiv, har man et problem - skal man tage begge 2 eller køre sin vej igen ?  ;)

 

Indretningen er lidt speciel med nogle mørke forhæng pigerne kan ligge og sove inde bag ved - eller evt. betjene en ekstra kunde ?  Man kan også få en tur i spa-badet, men jeg har tidligere syntes det var for dyrt prissat på menuen - men det kan jo have ændret sig eller priserne er ikke steget de sidste 10 år.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...