Guest farvel25 Skrevet 15. Juli, 2014 Hi..!! jeg vil høre om der er nogle som her kend skab, til GB med transer eller kunne være indtrassert i og være med til og stable et på bene..?!? mvh Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 15. Juli, 2014 Så skal du nok henvende dig i Godsbanegade 27. Der er tit 3-4 asiatiske ladyboys som godt vil tage dig på skift til en fair pris. Har fået tilbuddet der flere gange når jeg har skrevet med dem. Har dog ikke prøvet det endnu. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
assmann 6 Skrevet 15. Juli, 2014 Skal da nok til og tage noget mere kbh:). 3-4 tranny et sted lyder for feeeeeedt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
advokat 19 Skrevet 15. Juli, 2014 Hvordan ser de ud på Godsbanegade 27? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rambuk 559 Skrevet 15. Juli, 2014 De svinger vildt meget. Nogen er meget mandlige og har ikke fået lavet bryster endnu andre er pænt feminine. Jeg har kun prøvet én som jeg synes var feminin nok (Sarah) og hende har jeg også anmeldt tidligere herinde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 18. Juli, 2014 Der er et par stykker i Godsbanegade det ser okay ud. og er feminine nok. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg