Hop til indhold
HornyTurtle

2 piger i Randers

Recommended Posts

For helvede da osse… Så gjorde jeg det igen

 

Tog en forkert beslutning og lod pikken styre i stedet for hjernen, da jeg opdagede at jeg havde taget grueligt fejl.

 

Det startede faktisk for godt en uge siden, da Randers trunten (Mette) rykkede en annonce ind på AL ved midnatstid og søgte en der vil komme og tilfredsstille hende. Kravet var at man skulle være der inden for 20 min. og man skulle give 200.-

 

Prisen var overkommelig og jeg kunne som også have været der inden for 20 min, havde det ikke været fordi jeg skulle mega tidligt op og med en morgenflyver til Frankfurt.

 

Faktisk så troede jeg at det var en forsmået eks. kæreste som havde lavet en dårlig prank med pigebarnet, men det v ar det altså ikke.

For i dag, så sørme om hun ikke rykker en ny annonce ind, https://annoncelight.dk/annonce/139327/jeg-giver-god-sex-for-penge-er-i-randers sammen med hendes veninde; i øvrigt fint beskrevet i dette tråd af ”Mister Fuck”:

 

Da jeg kontakter hende via hendes mail, kommer hendes fulde navn op og jeg tager lige et Google søg på det og hendes åbne Facebook profil dukker op. (På daværende tidspunkt var jeg stadig mistænkelig, jeg vil jo syntes at man måske prøvede at være bare lidt diskret når man nu var i den branche)

På mail kunne hun dog fremsende ansigtsbilleder og billeder af fjabben og bekræfte at hun kunne besøges, så det gjorde jeg så.

 

Og det er så her det går galt…

Døren bliver åbnet og der står trunten så og jeg bliver sgu noget overrasket men træder alligevel ind af døren. Jeg havde som sagt set ansigtsbilleder og billeder af fjabben men ikke det der var imellem. Hold nu kæft hun var tung at se til…men alligevel bakkede jeg ikke ud, for der var rendt blod i stokken og hendes ansigt var egentlig OK.

Samtidig var der 3 små køtere der hoppede op og ned af mig, som var med til at sætte mit beslutningsapparat ud af spil (hjernen) alt imens  Mette fik javet hundene ind i stuen til veninden som sad i en bunke rod og pulsede løs.

 

Nå men ind i soveværelset og ordne det økonomiske og så af med tøjet. GFE var aftalt, men det blev kun til ganske kortvarig kysseri, da jeg som ikke ryger mister lysten til det, når det er et askebæger man kysser.

 

Uden at gå for meget i detaljer så gik vi til BJ som var ganske uinspirerede, så jeg havde overskud til at  orienterede mig rundt i soveværelset og det var en svinesti uden lige. Så kom jeg til at kigge på lagnet og det blev tydeligvis ikke skiftet ud mellem besøgene, for der var fyldt med pletter efter diverse sekreter.

 

Nu var jeg der, så kunne jeg jo ligeså godt få det bedste ud af det. Jeg smed mig på ryggen og sagde at nu skulle der kneppes og vi skulle starte med en ridetur. Så sat`me om hun ikke bare tog fat i gøjen og førte den op i til fissen og havde jeg ikke puffet hende væk, så havde hun sgu bare taget den naturel uden videre. Jeg bad om at få kondom på, men det var vist mere reglen end undtagelsen at det skulle bruges. Da hun så ikke umiddelbart kunne finde det, så havde jeg fået nok, og takkede af. Jeg kom i tøjet på på få sekunder og så var jeg ude af døren igen.

 

Mette, som hun hedder, er sikkert en sød pige og har klart en historie med sig, så beskrivelsen af hende er ikke for at fornedre hende. Men med de billeder jeg fik matchede slet ikke virkeligheden. Jeg mødte frem til en 200 punds trunte med massive strækmærker på maven og sidebenene, og masser af ar på armene (Hun er en af de hersens ”skære i mig selv piger”)

 

En rigtig ØV oplevelse som jeg desværre har haft et par stykker af på det sidste i DK.

 

Det værste at det hele er at jeg faktisk var megatæt på endelig at tage forbi Hammershøj i dag og endelig få besøgt Nikita Darling. Det var en fejl jeg ikke gjorde det.

 

Heldigvis har jeg dog nogle gode oplevelser på nethinden fra sidste uges tur til Frankfurt, hvor FKK- Oase blev besøgt et par gange J

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Øv for en træls oplevelse og tak for advarslen! :eek:

Redigeret af GFE_fan

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

JA desværre de faldte voldsom i standard, var ved dem sidst.. Men pga. den anmeldelse her, valgte jeg at få billeder.. Heldigvis, for tog ikke derop.. Den ene var beskidt mellem benene og havde sorte negle... :( Så holdte mig væk.. 

Tak til eroguide endnu engang, så jeg lige fik chekket det op.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ved ikke om det er en tilfældighed, men synes altid denne type piger kommer fra netop Randers. Lejlighed i et skodkvarter, white trash tatoveringer, rod, plusvægt på 20-50kg, hash, smøger. Og altid en eller flere gøende hunde hører med til pakken.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ved ikke om det er en tilfældighed, men synes altid denne type piger kommer fra netop Randers. Lejlighed i et skodkvarter, white trash tatoveringer, rod, plusvægt på 20-50kg, hash, smøger. Og altid en eller flere gøende hunde hører med til pakken.

Kan kun følge dig bukkake mand,du mangler de 12 forskellige farvede randers sandaler "nike shox";)

Redigeret af assmann

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maii Love

Hov hov... Frøkenen her arbejder også i Randers, og der er bestemt ikke hash eller Nike Shox der hvor jeg er!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...